Viatges sorpresa, escapades sorpresa, un estiu sorpresa, experiències sorpresa, sopars sorpresa… tot és una incògnita per al client en el model de negoci de Flappin‘, una traveltech fundada a Barcelona a finals del 2021 i que acaba d’obrir la seva segona ronda de finançament amb l’objectiu d’accelerar el creixement.
La startup, que té com a conseller delegat a Pol Clavell, un dels quatre socis fundadors, busca aixecar 800.000 euros que preveu destinar a incrementar els seus serveis, a impulsar la seva internacionalització i a millorar el seu producte i l’eficiència de les seves operacions en un 90% mitjançant l’aplicació de sistemes d’intel·ligència artificial i machine learning.
Amb una plantilla de tretze persones, Flappin‘ ja opera a Espanya, Itàlia i Portugal i preveu desembarcar a nous països quan capti aquests recursos financers. “Estem molt contents amb el ràpid creixement de la companyia i de la boníssima acollida obtinguda entre el públic. Aquesta nova ronda arriba en moment clau, ja que ens fa més forts de cara a complir els nostres objectius: escalabilitat i millora del producte. També ens possibilita continuar aportant valor al sector professional de la indústria a través de la digitalització, i brindar experiències úniques i emocionants als nostres usuaris, permetent-los volar més alt, trencar barreres i descobrir noves aventures”, afirma Pol Clavell.
La companyia, que preveu contractar quatre persones més pròximament, confia a duplicar les vendes aquest any i assolir una facturació de 2,2 milions d’euros.
Els creadors de Flappin‘ van posar en marxa l’empresa amb l’objectiu d’unificar en una única plataforma els diferents verticals del negoci de l’oci sorpresa que hi havia en el mercat. És a dir, es va apostar per no comercialitzar únicament vols i viatges sorpresa, sinó també sopars a restaurants, escapades locals o experiències vinculades amb el wellness, l’esport i l’aventura. La idea és simplificar al màxim les coses a l’usuari, perquè no s’hagi de preocupar de res, només de fer la maleta, oblidant-se de reservar vols, buscar hotel o triar un restaurant.
“Aquesta solució ha arribat per revolucionar les noves formes de viatjar del consumidor modern, sense deixar de banda la qualitat, la personalització i la flexibilitat a l’hora de reservar. Sota el lema viu més i planifica menys, la companyia ja compta amb més de 8.000 nits i experiències reservades”, destaca l’empresa.