La marca xinesa de moda ultraràpida Shein obre aquest divendres una botiga experiencial de 750 metres quadrats al centre comercial El Triangle de Barcelona. Com ja és habitual en aquesta empresa de venda online, es tracta d’una pop-up, és a dir, d’una botiga efímera que només estarà oberta fins dissabte que ve, 29 de juliol.
L’elecció del Triangle davant del Portal de l’Àngel —la ubicació que havien tingut les seves anteriors pop-up stores— no és l’única novetat. Per primer cop, a més de roba femenina, Shein comercialitzarà en aquest establiment moda masculina i infantil. A més, es vendran també productes de decoració, gadgets per a la llar i articles de bellesa.
Com sempre, l’estoc és limitat i no hi haurà reposicions, per la qual cosa es preveu que, novament, es formin llargues cues per entrar al local.
Shein destaca que, aquesta vegada, s’ha dissenyat un nou model de botiga que busca “oferir als consumidors una nova experiència de compra” que en reforci la vinculació amb la marca. En aquest sentit, la botiga té espais temàtics com el Beauty Corner, on unes maquilladores professionals assessoraran sobre els nous productes de bellesa de la marca asiàtica. També hi haurà l’espai DIY, que permetrà personalitzar i “donar un toc únic i personal a les peces”, segons expliquen. Finalment, un altre dels atractius serà el Game Corner, una àrea que disposarà de màquines de jocs amb què passar una bona estona i obtenir premis.
Perquè la botiga efímera sigui una festa permanent, Shein ha programat sessions de DJ’s a les tardes, entre les 17h i les 20h. Un altre reclam serà un photocall on immortalitzar el pas per la botiga i alimentar les xarxes socials. El dissabte la pop up estarà oberta dotze hores, de deu del matí a deu de la nit, i la resta de dies de la setmana, inclòs diumenge electoral, tancarà a les vuit.