La gespa de la Ciutat Esportiva Joan Gamper és l’escenari de la nova campanya de Free Damm, amb cinc protagonistes de campionat: Ona Batlle, Aitana Bonmatí, Cata Coll, Patri Guijarro i Fridolina Rolfö. Després d’una temporada d’èxit, és temps de descans per a les cinc jugadores del Barça, que amenitzen el seu temps de relax sobre la gespa del camp prenent Free Damm.
“Fa no res estàvem aixecant l’última copa al camp”, comença Bonmatí, autora d’un dels dos gols que van donar al Barça la victòria a la Champions pocs dies enrere. “Voldràs dir la penúltima”, replica Ona Batlle alçant una Free Damm, la 0,0 de Damm, patrocinadora del club blaugrana.
La campanya, que podrà veure’s a la televisió, mitjans digitals i xarxes socials, porta la firma de l’agència creativa The Cyranos i de Marc Caballero com a director. Amb La Penúltima, les cinc jugadores recullen el testimoni dels actors Julio Manrique i Pere Arquillué, que van ser les cares visibles de l’anterior campanya, Groenlàndia.
Damm acumula 25 anys col·laborant amb el FC Barcelona en accions conjuntes, com aquesta campanya que posa en valor la Free Damm. Amb la Free Damm Llimona i la Free Damm Torrada, conforma la gamma 0,0 del grup barceloní, que s’elabora amb els mateixos ingredients que la cervesa amb alcohol. Aquest s’elimina amb una tècnica de destil·lació al buit, després de la qual es recuperen “totes les aromes i encara més sabor”, com defensa Cata Coll a La Penúltima.