És clar que vivirdemais és nòmada i que un dels seus majors plaers és preparar la maleta abans d’iniciar el viatge. Away, aquest estiu, ha aconseguit ser la maleta més chic dels aeroports de Mallorca, Eivissa o Lisboa. S’ha passejat per Hvar, Paros, Comporta, Capri i els Hamptons. Away va començar com una petita start up i va aconseguir l’inesperat: vendre més de 50.000 unitats en el seu primer any. Les emprenedores i amigues Jen Rubio i Stephanie Korey es van proposar crear un producte que no creien que existís, la maleta perfecta. Així va néixer Away, una marca d’estil de vida que dissenya objectes pensats perquè viatjar sigui una experiència des del mateix moment que “fem la maleta”.
Korey i la seva sòcia, Jen Rubio, volien resoldre els problemes dels viatgers tenint en compte com guardem la roba, què fem a l’aeroport o en arribar a l’hotel. Poder carregar la bateria del nostre mòbil, separar la roba bruta de la neta o trobar rodes que sobrevisquin a les llambordes són algunes de les preocupacions dels frequent flyers. La premissa inicial d’aquesta incipient companyia era simple: rebaixar el preu (eliminant intermediaris) perquè els clients puguin comprar una maleta elegant i duradora.
Ver esta publicación en Instagram
Tampoc ho van fer a cegues, Rubio i Korey van entrevistar més de 800 persones sobre el que busquen en l’equipatge, i des d’aquí van començar el seu procés de crear “la maleta perfecta”. El resultat? Tres elegants maletes (avui ja compten amb més models i mides), boniques estèticament però resistents, amb quatre rodes giratòries, carregador USB, cadenat aprovat per TSA, cremalleres fàcils i fins a una bossa interior per guardar la roba bruta. No aspiren a ser maletes intel·ligents, prefereixen ser considerades maletes “detallistes”, que ens facin sentir l’orgull d’exhibir-les a l’aeroport. I sembla que ha funcionat perquè les bloggers nord-americanes ja no poden viatjar sense ella i els instagrammers es barallen per treure la millor foto de la seva Away durant les vacances.
La seva principal forma de venda és en línia, però conscients que al seu públic també li agrada conèixer-les, han obert botigues a NY, Los Angeles, San Francisco i des de fa uns dies Away ha aterrat a Londres.
Away publica el seu propi magazine, Here. Són històries de viatges personals, enfocades a les persones que són l’autèntic pols d’un lloc, defineixen la cultura i creen connexions que val la pena compartir. El seu interès va des de l’art, la música, diaris de viatge, assajos fotogràfics, entrevistes o la guia d’una ciutat. Here és una finestra a una forma diferent de veure el món.