[dropcap letter=”L”]
a crisi de la Covid-19 ha donat pas a una crisi econòmica de conseqüències encara impredictibles, que està minant l’ànim dels ciutadans. Davant un panorama tan incert, calia donar una resposta com a societat, un crit d’optimisme que impulsés a l’acció, i així neix la campanya “Fem-ho V”, creada per McCann Barcelona.
La campanya gira al voltant d’un símbol, un gest, una V. “La V no és només una lletra, és la inicial de grans valors. Voluntat, valentia, victòria, visió, veritat. La V és la que prediu que per molt que caiguem sempre podrem tornar a aixecar-nos “, narra l’espot.
En una societat tan polaritzada com la que vivim, la iniciativa va més enllà d’ideologies, de colors identitaris, de posicionaments o d’una o altra marca. En aquesta campanya hi cabem tots, administracions, empresaris, autònoms, empleats, consumidors. S’hi fa una crida al compromís col·lectiu per superar la crisi i està protagonitzada -també de forma desinteressada per destacats personatges públics de la talla de Tony Segarra (publicista) Agnés Marquès (periodista), Nandu Jubany (cuiner), Judit Mascó (model ), Joan Dausá (músic), Andreu Mas-Colell (economista), Juan Carlos Navarro (esportista), Enric Valls (paisatgista) Antoni Trilla (metge) o Meritxell Jové, Josep Amatller, Dídac Lee (empresaris).
A través del web www.fem-hov.cat es promou la posada en marxa d’una cadena de favors entre empreses, professionals i consumidors i s’aspira a impulsar accions que animin a la recuperació de l’economia.