El nou centre de SeQura representa l’aposta a llarg termini de l’empresa per continuar innovant, no només amb els mètodes de pagament de compres a comerços com AliExpress sinó també amb la manera de treballar de la seva plantilla. Està ideat com un “oasi de trobades” on els seus empleats puguin anar a fer reunions mentre teletreballen la resta de la jornada a casa.
Amb una superfície total de 2.700 metres quadrats i diverses plantes, el centre compta amb espais de treball variats i decorats per artistes locals com Txemy, a més d’una terrassa i una entrada que sembla d’una altra època. El conseller delegat de SeQura, David Backström, defensa que han volgut anar “més enllà” d’una oficina normal, tenint en compte que la seva estructura organitzativa ja difereix de les més tradicionals, sense comitè executiu i una presa de decisions protagonitzada per aquells que tenen la informació. “Continuar sent líders al sector implica invertir en personal”, resumeix Backström.
En la seva operativa, la companyia innova en qüestions com que els usuaris puguin gaudir de les seves compres abans de pagar, evitin les cues a les botigues o obtinguin finançament sense massa tràmits. Aquesta manera d’adreçar-se als clients s’ha de veure reforçada en el nou espai, una peça clau per a la companyia en l’etapa post-covid, en la qual vol preparar-se per la seva expansió internacional, començant per Amèrica Llatina, i aconseguir una facturació de 40 milions d’euros el 2021.
Amb més de cinc anys d’experiència, SeQura ocupa 130 treballadors i espera arribar als 200 l’any que ve. Compta amb més de 2.500 comerços associats, com La Redoute, Maisons du Monde, AliExpress, Phone House, Game o Privalia. Des de la seva creació, s’han realitzat més d’un milió de compres amb SeQura, que ofereix solucions com fraccionar les compres en tres quotes.