Pavel Gorbach, aficionat al ciclisme i expert en el desenvolupament d’e-commerce, estava cansat d’haver de visitar una multitud de pàgines web per trobar els productes que volia per les seves rutes amb bicicleta. El mes d’abril va fer d’aquest problema la seva solució i va crear una aplicació mòbil especialitzada en ciclisme. Un lloc en què els apassionats d’aquest esport poden trobar tot el que desitgen en un sol lloc.
N+1 ofereix als clients productes que, en la seva majoria, no es poden trobar en cap lloc més. Són peces premium que les marques venen directament als consumidors i que, ara, formen part d’un aparador de luxe que comparteixen amb altres firmes destacades.
El seu públic objectiu són ciclistes amateur, que solen sortir entre dues i tres vegades per setmana a fer rutes i gaudeixen, com el fundador, d’aquest esport. Avui, reben comandes internacionals, tot i que els seus principals clients són europeus.
Gorbach i el seu equip, vint-i-dos professionals repartits arreu del món, van fundar la companyia a Barcelona. Ell resumeix l’elecció en una frase: “Aquí tinc tot el que necessito per muntar un negoci amb èxit”.
Segons l’emprenedor, Barcelona és el “millor lloc del món” per treballar en la seva aplicació per la cultura que tenim de l’esport, perquè estan les “millors” botigues de ciclisme i perquè les despeses de facturació són més econòmiques, cosa que fa que els seus productes es venguin millor. A més, també valora positivament el suport que ha rebut de l’ecosistema emprenedor barceloní. Per tot això, va muntar les oficines de la startup a la capital catalana, on també viu.
N+1 pronostica tancar l’any amb una una facturació de 150.000 euros. Aquesta tardor preveuen fer una ronda d’inversió d’un milió d’euros per recaptar més fons. Gorbach és optimista i creu que “transformaran la indústria del ciclisme”.
De moment, no contractaran més treballadors. En un futur, volen que la plantilla treballi a jornada completa. Un dels objectius del projecte a llarg termini és “generar un impacte” i poder oferir els productes a un preu rebaixat per poder fer-los accessibles a un públic més ampli.