Aldara tanca una ronda de 2,7 milions liderada per K Fund i Y Combinator

Emprenedors barcelonins han creat ‘startup’ per modernitzar l'administració de finques i comunitats de veïns, amb un equip de gestors recolzats en eines digitals

La startup Aldara ha captat 2,7 milions d’euros en una ronda de finançament que ha liderat l’acceleradora Y Combinator i el venture capital K Fund, amb diversos business angels. Y Combinator ha apostat pel projecte d’emprenedors de Barcelona després d’haver-ho fet per companyies com Airbnb, Reddit, Dropbox i Revolut, mentre que la firma d’inversió K Fund ha contribuït en el creixement d’Urbanitae i l’unicorn barceloní Factorial. 

L’objectiu de la ronda passa per ampliar l’equip de l’empresa per enfocar-se a captar a potencials usuaris a nivell estatal, i atreure’ls cap al seu projecte, que aspira a oferir un servei d’administració de finques i comunitats de veïns àgil i transparent. Proposa fer-ho mitjançant un equip de gestors que utilitzi tecnologies i operacions que accelerin la resposta a les necessitats de les comunitats. 

Entre altres eines, Aldara ofereix l’opció de votar en línia i sense necessitat d’assistir a les reunions de veïns, detalla el CEO de la iniciativa, Daniel Carmona. A més, la plataforma ofereix informació en temps real, permetent als propietaris disposar d’una àmplia visió de les seves despeses i aspectes com la morositat, saldo bancari i factures, així com comprovar l’estat de les seves sol·licituds, explica el responsable tecnològic d’Aldara, Dani Torramilans. 

Aquesta informació en temps real es posa a la disposició dels propietaris mitjançant un portal en línia, en el qual es pot consultar l’estat de la comunitat, comunicar-se amb els gestors, fer seguiment de gestions en curs i consultar quotes i mètodes de pagament, entre altres funcions. 

De cara al futur, Carmona avança que preveuen invertir en noves funcionalitats i processos. Entre ells, plantegen articular un marketplace de proveïdors, així com habilitar l’actualització d’incidències en temps real i millorar les operacions internes per avançar en la instantaneïtat dels tràmits que es gestionin entorn de les necessitats dels propietaris.

Compartir
Publicado por
Anna Badia López

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024
  • Opinió

L’hora de la resiliència urbana

A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…

19 de novembre de 2024