Good News Barcelona

AliExpress obre la seva segona botiga a Catalunya a Gran Via 2

La plataforma de comerç electrònic continua expandint-se a l'àrea metropolitana de Barcelona, després de la seva obertura a Finestrelles fa dos anys, i consolidant la seva presència a Espanya, el seu mercat amb més botigues físiques de tot el món.

El gegant asiàtic AliExpress segueix apostant per Catalunya. Després d’estrenar-se fa dos anys amb la seva primera botiga física al centre comercial de Finestrelles, aquest dissabte obrirà la segona al de Gran Via 2, a L’Hospitalet de Llobregat.

En aquesta inauguració no s’haurien de veure les llargues cues que es van produir el 2019 al centre comercial d’Esplugues per aconseguir els premis que es van donar als primers clients —fins i tot, va haver-hi gent que es va quedar a dormir—. Adaptant-se a les noves mesures per la pandèmia, la nova botiga a Gran Via 2 limitarà l’aforament a 40 persones i oferirà descomptes del 20% sobre els 800 productes que posarà a la venda durant els seus cinc primers dies en funcionament.

Per a aquells que s’acostin a visitar el nou local AliExpress Plaza, veuran que presenta un disseny diferent del de Finestrelles. És més petit, amb una superfície d’uns 300 metres quadrats, i incorpora nous productes a la seva oferta, més enllà dels tecnològics i els electrodomèstics, com material d’oficina i de la llar. També hi ha productes friquis, com tasses de Star Wars, clauers del Barret Seleccionador de Harry Potter, estores per a la porta de casa de Stranger Things o puzles de Friends.

Zona de productes friquis a la nova botiga d’AliExpress.

Però aquestes no seran les úniques novetats de la botiga a Gran Via 2. S’ha inclòs una zona d’ofertes, que canviarà cada setmana. Hi haurà un total de vuit i seran de primeres marques. Les primeres ofertes que s’inclouran seran els AirPods Pro d’Apple, un altaveu Mi, una tauleta de Samsung o el Satisfyer.

Per al responsable de comunicació d’AliExpress a Espanya, Julio Gil, aquest nou plantejament de botiga física respon a la concepció que tenen els clients de Barcelona de la plataforma de comerç electrònic. Gil assenyala que, quan els compradors anaven a Finestrelles, es trobaven que els productes eren majoritàriament tecnològics i amb preus elevats, a diferència del que estaven acostumats a trobar a l’aplicació. És per això que s’ha volgut diversificar l’oferta presencial, sempre amb productes que ja saben que funcionen online.

Previsió d’obrir més establiments aquest any

L’obertura d’AliExpress a Gran Via 2 dóna una mica d’esperança a aquest centre comercial de L’Hospitalet, on es veuen unes quantes botigues que han baixat les persianes des de l’arribada de la pandèmia, com Oysho i Lush. Gil no concreta la inversió que ha suposat la nova botiga, que comptarà amb desenes de treballadors.

No obstant això, el portaveu apunta que anunciaran “més novetats” al llarg d’aquest any, tenint en compte l’aposta del gegant del grup Alibaba per continuar reforçant la seva presència omnicanal a Espanya, on també té una botiga al centre comercial Xanadú, a Madrid. “No hi ha cap altre país al món amb tantes botigues”, recalca. Aquesta estreta relació també es tradueix en la presència de marques espanyoles a la botiga, com Cecotec, Mr. Wonderful, Enfel, InnovaGoods i MP.

Zona amb productes tecnològics i electrodomèstics a la nova botiga.
Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Eholo, el ‘software’ per a psicòlegs que assumeix la seva càrrega administrativa

La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…

21 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Els Llums de Sant Pau proposa un viatge per les tradicions nadalenques del món

L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Les empreses catalanes capten 1.540 milions dels fons Next Generation des de 2021

Prop de 600 projectes empresarials s'han beneficiat de les convocatòries, un 66% dels quals han…

21 de novembre de 2024
  • Creativitat

El Museu Picasso viatja a París a ritme de cancan

L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024