La multinacional de viatges i turisme incorporarà a la seva plantilla els 200 empleats de la companyia barcelonina
Amadeus ha anunciat la compra de Voxel, especialitzada en facturació electrònica i solucions de pagament business to business per a agències de viatges, hotels i altres agents del sector. Amb aquesta adquisició, valorada en prop de 113 milions d’euros, la multinacional reforçarà els mètodes de pagament en el sector de viatges, mentre que Voxel encara l’operació com una oportunitat per accelerar el seu creixement.
La compra de Voxel, que implicarà la incorporació dels seus 200 empleats a Amadeus, incrementarà la varietat de serveis de pagament de l’empresa per als agents de viatges i permetrà avançar en l’automatització de les factures i la seva gestió per part d’hotels, touroperadors i altres actors de l’àmbit dels viatges i el turisme.
En el mateix sentit, aquesta operació permetrà augmentar l’automatització en els viatges de negoci, en un procés que va des de les reserves fins als pagaments, passant per la gestió de despeses. Aspira així a generar una experiència més fluida i àgil per als clients d’Amadeus, impulsada el 1987 per Ibèria, Air France, Lufthansa i SAS i que ara treballa en més de 190 mercats amb 19.000 treballadors.
Des de la seva seu a Barcelona, Voxel gestiona més de 100 milions de transaccions anuals a través de la seva plataforma
“Per fer que l’experiència de viatge sigui millor, és crucial que garantim pagaments àgils, integrats i fins i tot invisibles”, ha defensat el president de Travel d’Amadeus, Decius Valmorbida. Des de Voxel, el seu conseller delegat, Ángel Garrido, ha qualificat aquesta operació d’oportunitat única: “La combinació de la nostra tecnologia, equips, la forta sintonia de les nostres cultures empresarials i les nostres connexions ens acostarà sens dubte un pas més a uns pagaments de viatges més àgils i senzills.”
L’adquisició, a més, complementarà el negoci de pagaments d’Amadeus, Outpayce, ja que permetrà millorar la seva actual línia de productes per a agències de viatge i la seva expansió a l’àrea d’hotels. El conseller delegat d’Outpayce, David Doctor, ha destacat que l’objectiu del negoci de pagaments d’Amadeus passa per desenvolupar un ecosistema de pagaments integrat al qual puguin accedir empreses de l’àmbit dels viatges, i donar accés a les innovacions fintech. “I l’adquisició de Voxel ens permet fer totes dues coses”, ha garantit.
Amadeus ha comprat Voxel, fundada el 1998, en un moment en el qual compta amb una cartera de clients distribuïts en un centenar de països i que inclouen a més de 50.000 hotels, 3.000 restaurants i 1.000 operadors de l’àmbit del turisme i dels viatges. Des de la seva seu a Barcelona, l’empresa gestiona més de 100 milions de transaccions anuals a través de la seva plataforma, amb uns ingressos de 18 milions d’euros el 2023.
L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…