La neoasseguradora abordarà aquest creixement els propers mesos, després de tancar una ronda de finançament de cinc milions d'euros, que ha facilitat l'entrada al capital de la firma de Barcelona, i la irrupció a Espanya, del fons de capital risc britànic Stride, i també li ha permés incorporar al creador de Glovo, Oscar Pierre
L’asseguradora digital Cleverea, amb seu a Barcelona, ha tancat una ronda d’inversió de cinc milions d’euros per al llançament de nous productes multilínia i entrar al segment de les pòlisses per a l’automòbil i per a la llar.
L’operació, en què han participat els ja socis financers de l’empresa Inveready i Bonsai Partners, ha estat una oportunitat per al fons de capital risc britànic Stride per dur a terme la seva primera inversió a Espanya. Stride, constituït el 2018 per Fred Destin –un dels fundadors de Deliveroo– i Harry Stebbings, s’ha convertit en un dels fons de venture capital early stage amb millor trajectòria a Europa. També han subscrit la ronda de finançament els fons estrangers TA Ventures o FJ Labs.
Així mateix, la ronda de finançament ha estat una oportunitat per donar entrada al cofundador de Glovo, Oscar Pierre, que s’incorporarà al consell d’administració de la neoasseguradora catalana, juntament amb Cleo Sham, sòcia de Stride i anteriorment COO (directora d’operacions) de Spotahome.
Cleverea, ha completat la seva ronda, amb subscripcions per als seus empleats i per a inversors corporatius com ara Scale Lab, vehicle inversor de Crèdit Andorrà.
Cleverea opera com una agència de subscripció que dissenya i comercialitza les pròpies assegurances, i digitalitza des de la subscripció de riscos i creació de producte fins a la tramitació de sinistres.
L’empresa dissenya i comercialitza digitalment assegurances de mobilitat i per al lloguer d’habitatges
L’empresa es va fundar el 2019 amb el lideratge dels germans Javier i Joan Bosch i d’Álvaro Sanz. La seva experiència prèvia en consultoria estratègica i banca d’inversió en firmes com Oliver Wyman o Bank of America, els va permetre aportar valor afegit a l’activitat insurtech oferint a l’usuari de manera digitalitzada tota la cadena de valor de l’assegurança: des de la subscripció de riscos i creació de producte fins a la tramitació de sinistres, de manera accessible per a tot tipus de clients, als quals garanteix una transparència total del contingut i cobertura de les pòlisses. “Estem bolcats a brindar transparència, simplicitat i un excel·lent servei al client a milions de nadius digitals”, assegura Javier Bosch.
Des dels seus inicis, Cleverea ha dissenyat assegurances per a la nova demanda de mobilitat personal –bicicletes, motos i patinets–, amb pòlisses adequades per a cada necessitat, i més recentment, ha llançat una assegurança per a fiances d’inquilins, amb la qual, a canvi del pagament d’una quota mensual, l’arrendatari evita haver d’abonar la fiança quan signa el contracte d’un pis de lloguer, ja que és l’asseguradora qui paga la taxa al propietari de l’habitatge. A més, Cleverea realitza una avaluació sobre la solvència de l’inquilí abans de comprometre’s a abonar la fiança, cosa que també beneficia l’arrendador perquè li proporciona seguretat sobre el contracte de lloguer.
Per acompanyar aquesta expansió, i des de la seva creació, Cleverea ha fet quatre rondes de finançament i ha aixecat prop d’1,5 milions d’euros en recursos.
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…
A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…