Els visitants se centren en els destins de proximitat, especialment Catalunya, Andalusia, Balears i Canàries, encara que també hi ha qui s'interessa per anar-se'n més lluny aquest estiu
El retorn dels salons per al gran públic a Fira de Barcelona ha passat la prova amb nota. L’afluència de visitants al B-Travel ha superat les expectatives inicials, deixant sense mapes alguns estands i fent esperar a més d’un fins que li arribés el torn.
La foto final s’ha situat en els 10.000 assistents al recinte Montjuïc, ple de dispensadors de gel hidroalcohòlic, mampares i recorreguts en un únic sentit. Encara s’està lluny dels 30.000 de 2019, però en temps de pandèmia la xifra obtinguda és un èxit.
Amb més de 60 expositors, els destins més demandats durant els tres dies que ha durat el saló han estat Catalunya, Andalusia, Balears i Canàries, encara que també hi ha hagut qui s’ha aventurat a conèixer l’oferta que es presentava més enllà del territori nacional, amb un especial protagonisme de les ciutats europees i Indonèsia. No han faltat les furgonetes ni propostes innovadores, com les rutes que volen descobrir el patrimoni industrial repartit per Espanya.
“Els expositors estan satisfets per l’interès i l’afluència de visitants, que posa de manifest la incipient reactivació del mercat”, exposa el president del saló, Martí Sarrate, qui assegura que el B-Travel ha contribuït a la recuperació d’un dels sectors més afectats per la pandèmia.
La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…
L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…
Prop de 600 projectes empresarials s'han beneficiat de les convocatòries, un 66% dels quals han…
L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…