Rodat a Catalunya, l'espot té com a banda sonora la nova cançó 'El Sol Me Da' i compte amb la col·laboració del 'youtuber' xBuyer
Coincidint amb l’inici del mes de juny, Damm ha estrenat aquest divendres el tràiler del seu ja tradicional anunci estiuenc. Aquest any, ha optat per fitxar una de les cantants del moment, Bad Gyal, perquè es converteixi a la banda sonora de l’estiu amb El Sol Me Da, un nou tema que l’artista estrenarà en paral·lel a l’inici de la campanya publicitària d’Estrella Damm.
L’espot, escrit i dirigit un any més per Oriol Villar, creador del concepte Mediterràniament, s’ha rodat íntegrament a Barcelona i la Costa Brava i recupera el to festiu i de celebració que va caracteritzar els cèlebres anuncis del grup cerveser que tenien com a escenari les platges de les Balears. El 2022 la marca va apostar per un curtmetratge intimista protagonitzat per l’actor francès Phénix Brossard en què apareixien paisatges rodats al Congost de Mont-rebei, la Vall d’en Bas i el Cap de Creus, amb música composta per Rigoberta Bandini i interpretada per Santi Balmes i Clara Viñals.
La campanya d’aquest estiu, batejada com a PKM, a més de ser protagonitzada per Bad Gyal compta amb la participació del youtuber Javier Ruiz, conegut com a xBuyer i referent al món del futbol amb més de cinc milions de subscriptors al seu canal i propietari d’un dels equips que juguen a la King’s League de Gerard Piqué.
L’espot mostra Bad Gyal en plena gira, amb imatges de concerts, fans i habitacions d’hotel. Va enumerant els pròxims destins als quals ha de volar per continuar amb la seva gira –Londres, Buenos Aires, Mèxic, Puerto Rico…– mentre sent enyorança de la seva terra en veure, per les xarxes socials, com es diverteixen els seus amics, que estan de festa en un iot de luxe. “Quins cabrons”, diu l’artista nascuda a Vilassar de Mar i filla de l’actor Eduard Farelo.
Quan la seva assistent li diu “el dia 28 anem a casa”, en referència a Miami, Gyal li diu, “a casa? No, anem a casa”, és a dir, a la seva autèntica casa a Barcelona. Immediatament, la cantant ordena canviar els plans per volar a casa —“estàs boja”, li diu la seva acompanyant— i la veiem reunir-se amb els amics a bord d’un esplèndid catamarà a vela que navega davant les platges de Barcelona. “Per fi aquí”, els diu, mentre brinda amb ells amb una Estrella Damm i se sobreimprimeix a la pantalla el missatge “A la teva vida manes tu”.
L’anunci s’estrenarà els propers dies a les xarxes socials i a la web d’Estrella Damm.
En un temps, el nostre, en què tot sembla passatger, provisional o líquid, que diria…
Entrevistem a Andrea Puga Rabassó, participant del programa de lideratge i ciutat de Barcelona Global,…
Més de 260 companyies treballen al llarg de la cadena de valor del sector, que…
La iniciativa ha impulsat uns 23.500 projectes d'entitats socials a nivell estatal dirigits a promoure…
L'artista basc Ibon Aranberri s'emporta el guardó, dotat en 50.000 euros
L'empresa compta amb 60 treballadors i preveu facturar prop de 13 milions d’euros aquest any