BStartup compta amb una cartera 4.500 clients i ha invertit en 85 empreses emergents en fase seed. Un any més, es converteix en platinum sponsor del 4YFN, l'esdeveniment d'emprenedoria del Mobile.
Banc Sabadell ha concedit més de 1.000 milions d’euros de finançament a startups des del llançament de BStartup fa 10 anys. El servei especialitzat en empreses emergents i scaleups de l’entitat financera compta amb més de 4.500 clients. Durant la seva primera dècada de vida, s’ha convertit en un dels principals inversors en fase seed d’Espanya, invertint en un total de 85 startups.
“BStartup s’ha consolidat any rere any, estem orgullosos del paper que ha jugat durant uns anys d’enorme transformació de l’economia espanyola, i continuarem fent costat a aquestes empreses en el seu desenvolupament”, sosté el director general i director de Banca Empreses i Xarxa de Banc Sabadell, Carlos Ventura.
L’aposta del Banc Sabadell va ser pionera a Espanya, dotant-se d’equips focalitzats en empreses emergents i oferint-los finançament, productes i serveis especialitzats. “L’any 2013, vam veure que algunes de les joves empreses tecnològiques que despuntaven estaven destinades a ser les grans empreses del demà, i que malgrat tenir models de finançament i de desenvolupament molt diferents de les empreses tradicionals, per la nostra alta especialització en empreses podíem ser el primer banc al nostre país a acompanyar-les”, afegeix Ventura.
Emmarcat en aquest focus en les startups, BStartup repetirà per novè any consecutiu com a principal sponsor del 4 Years From Now (4YFN), l’esdeveniment organitzat per reunir empreses emergents, corporacions i inversors durant el Mobile World Congress (MWC). Des del dilluns 27 de febrer fins al dijous 2 de març, el 4YFN tornarà a Fira Gran Via, la seva nova ubicació després de la pandèmia que li ha permès estar més a prop de les multinacionals que participen en el congrés tecnològic.
BStartup repetirà per novè any consecutiu com a principal sponsor del 4YFN
Banc Sabadell serà present en el 4YFN amb els seus equips de finançament i inversió en startups, innovació i tecnologia. En aquesta edició, BStartup presentarà en el seu stand 15 empreses emergents en etapa llavor, les més recents del seu portfolio d’inversió. El dilluns exposaran cinc startups de l’àmbit de la sostenibilitat i l’impacte social; el dimarts, cinc startups d’innovació en salut i biotecnologia, i el dimecres i dijous, noves inversions digitals de diversos sectors.
A més, Banc Sabadell oferirà una programació pròpia en el seu stand del 4YFN amb 14 continguts de petit format on donarà protagonisme a hubs de diferents territoris i associacions sectorials d’àmbits com la salut digital o el legaltech. Dins dels continguts oficials del congrés, destaquen tres panells organitzats per l’entitat, centrats en la salut financera de les startups amb representants d’Abacum, Housfy i The Startup CFO; en el nou paradigma de creixement per a les scaleups amb Exoticca, Trendier i Qida, i en grans exemples de la metodologia product led growth amb Wallapop, Kapita, We are knitters i Factorial.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…