L'entitat financera ja té 4.000 empreses emergents entre els seus clients i aprofita la celebració del 4YFN per donar a conèixer algunes de les companyies on ha invertit a través del programa BStartup, relacionades amb la sostenibilitat i l'impacte social, deeptech, innovació en salut i negocis B2C
La celebració del Mobile World Congress (MWC) i les sessions que organitza la seva plataforma de negoci per a startups 4YFN (4 Years From Now) és el marc escollit per diversitat d’entitats com a lloc de trobada i promoció d’empreses emergents. Entre elles, Banc Sabadell que, mitjançant el programa BStartup, acompanya ja a 62 empreses en el seu desenvolupament en la fase preseed.
En l’edició d’aquest any —la vuitena des de la creació de 4YFN—, Sabadell presentarà les 20 startups en etapa llavor de l’àmbit de la sostenibilitat i l’impacte social, deeptech, innovació en salut i negocis B2C, sobre les que considera hi ha “una prometedora” opció de creixement a mitjà termini.
A part del programa BStartup, que proporciona banca especialitzada i inversió en equity, Banc Sabadell ja té com a clients a 4.000 empreses emergents.
En concret, fins dijous vinent, es presentaran els projectes i les experiències de A planet, Saigu, Wegaw, Qida o Moa Foodtech, en temes socials. També Napptive, Amphora, Qbeast, Froged i Incapto Coffee. De la mateixa manera, s’exposaran Dive Medical, Sycai Medical, Inbrain Neuroelectronics, Miwendo i Gate2Brain. Finalment, hi haurà una sessió per a Exoticca, Stayforlong, MiCuento, AElnova i Mondo.
Banc Sabadell pren part al certamen amb una programació pròpia en el seu estand amb presentacions per part d’alguns directors d’àrees relacionades amb la inversió i la innovació del banc i la col·laboració d’altres entitats de l’ecosistema startup que parlaran de temes tan diversos com la innovació en salut, legaltech, agrotech, casos d’èxit, com vendre més o com atreure talent. “L’entitat no només assessora en temes financers”, recalca Yolanda Pérez, directora de BStartup.
En aquest sentit, es realitzaran diversos debats, entre els quals, How I sold my startup on s’abordarà el procés i les claus de la venda d’una startup a partir de l’experiència de tres grans empreses espanyoles venudes el 2021 entre 130 i 230 milions d’euros. Per a això, aquesta sessió comptarà amb María Alegre de Charboost, Xavi Pladellorens de Deporvillage i Javi Fondevila de Holded.
En un altre panell, s’exposaran les tendències del capital inversor, de la mà dels fons internacionals Cathay Innovation, G P Bullhound, Seedcamp i Elaia.
“En el 4YFN-MWC es construeix futur, moltes de les startups que veurem en aquesta edició arribaran a ser grans empreses, com ja ha passat en edicions anteriors, i nosaltres col·laborem amb elles sobretot des del nostre expertise com a banc. El nostre objectiu és donar-los l’atenció i la gamma de productes financers especialitzats que requereixen i acompanyar-les en el seu creixement”, explica Carlos Ventura, director general i director de Banca d’Empresa i Xarxa de Banc Sabadell.
La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…
L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…
Prop de 600 projectes empresarials s'han beneficiat de les convocatòries, un 66% dels quals han…
L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…