Ecosistema emprenedor

Banc Sabadell inverteix un milió d’euros en el ‘bootcamp’ Nuclio Digital School

L'entitat financera es vol posicionar com a soci estratègic d'aquest centre de formació barceloní fundat per Carlos Blanco en el seu desenvolupament de l'estratègia d'expansió internacional

La manca de perfils tecnològics per cobrir tota la demanda de professionals que està generant el sector emprenedor és una de les grans assignatures pendents de la ciutat. Davant d’aquesta necessitat, el centre de formació Nuclio Digital School, fundat per l’emprenedor Carlos Blanco, ofereix cursos per adquirir les habilitats digitals i tecnològiques que reclamen les startups. Concretament, la seva oferta formativa inclou màsters intensius de quatre mesos en data science, ciberseguretat, product management, programació, màrqueting digital, talent management i UX/UI design.

Banc Sabadell, a través de la seva divisió de capital risc Sabadell Venture Capital, ha invertit un milió d’euros en aquest bootcamp, que compta amb campus a Barcelona i Madrid, a banda d’un de digital. L’entitat financera es vol posicionar d’aquesta manera com a soci estratègic per al desenvolupament de l’estratègia d’expansió internacional de Nuclio Digital School. Per al director de Sabadell Venture Capital, Raúl Rodriguez, “el dèficit de talent digital suposa una barrera per a moltes companyies en el camí de la digitalització i és en aquest creixent espai on Nuclio es posiciona amb una oferta d’educació digital, transversal i de qualitat, tal com demostra l’alt grau d’ocupabilitat dels seus estudiants”.

A banda de Blanco, Nuclio Digital School compta dins del seu equip directiu amb el conseller delegat i cofundador de l’escola, Jared Gil; el managing partner en el grup Nuclio i Nekko Capital, Ernest Sánchez, i l’actual conseller delegat de McCann Barcelona, ​​CIO de McCann Spain i McCann Worldgroup, i cofundador i exdirector acadèmic a ESIC, Enric Jové.

L’entrada de Banc Sabadell al centre de formació barceloní es produeix en un moment de màxim auge per a la indústria educativa. Les noves edicions dels programes de Nuclio Digital School, que s’han llançat al setembre, ompliran les aules dels campus de Barcelona, ​​Madrid i les sessions en streaming amb alumnes de tot el món. Els alumnes internacionals han incrementat en nombre gràcies a la nova edició en anglès del màster en data science i a les noves edicions per a Llatinoamèrica.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Eholo, el ‘software’ per a psicòlegs que assumeix la seva càrrega administrativa

La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…

21 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Els Llums de Sant Pau proposa un viatge per les tradicions nadalenques del món

L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Les empreses catalanes capten 1.540 milions dels fons Next Generation des de 2021

Prop de 600 projectes empresarials s'han beneficiat de les convocatòries, un 66% dels quals han…

21 de novembre de 2024
  • Creativitat

El Museu Picasso viatja a París a ritme de cancan

L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024