S'obre la segona edició del Barcelona Fashion Forward, programa que pretén impulsar i acompanyar empreses especialitzades en el disseny, confecció i comercialització de productes tèxtils, calçat o accessoris
L’Ajuntament de Barcelona, a través de Barcelona Activa, ha llançat la segona edició del Barcelona Fashion Forward, programa que pretén impulsar i acompanyar a dissenyadors i marques de moda emergents, especialitzades en el disseny, confecció i comercialització de productes tèxtils, calçat o accessoris.
El programa s’adreça a empreses de recent creació o persones en règim de treball autònom del sector tèxtil, amb una experiència en el mercat d’entre un i cinc anys. Està pensat per a aquells professionals que vulguin donar un impuls a la seva marca i millorar habilitats com la gestió, la comercialització o la comunicació dels seus productes.
Barcelona Fashion Forward ha obert aquest dijous la convocatòria de candidatures per poder participar, que s’estendrà fins al 18 d’abril. D’entre totes les empreses o autònoms que s’hi presentin, se’n seleccionaran deu per a la primera fase, que rebran formació grupal i mentories personalitzades durant quatre mesos. Màrqueting estratègic, comerç electrònic, finances i comunicació a través de les xarxes socials seran alguna de les àrees que s’abordaran.
En finalitzar aquest període formatiu, se seleccionaran els quatre millors projectes per accedir a la fase 2 del programa. Les empreses o dissenyadors triats rebran assessorament personalitzat durant un període de sis mesos per elaborar un pla de serveis, que inclourà showroom de vendes i comunicació i suport d’una agència de màrqueting digital, entre altres serveis.
Més de 53 milions en ajuts
Barcelona Activa ha atès un total de 55.506 persones durant el 2020, un 5,6% més que el 2019, i ha destinat 53,4 milions d’euros en ajuts, serveis i projectes. El 52% del pressupost s’ha destinat a protegir el treball i fomentar l’ocupació de qualitat; el 34%, a reforçar l’emprenedoria i la competitivitat empresarial; el 7%, a la seva estratègia de proximitat i cohesió social, i el 7% restant a la formació digital.
“Hem posat el focus en la formació, la digitalització i el suport a les empreses i aquest any el posem encara més en l’ocupació i la reactivació econòmica”, ha valorat el primer tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda i president de Barcelona Activa, Jaume Collboni. “La majoria de dades en serveis i programes són superiors a les del 2019, fruit de l’esforç que s’ha fet en la prestació de serveis i també en repensar-los per adaptar-los al context”, ha afegit.
L’Ineos Britannia s'imposa sobre l'equip italià després d'onze regates i guanya per primera vegada la…
El curs comença amb un concert que preludia una temporada memorable
El rostre davant del Palau de la Música renova la seva relació amb la ciutat…
El Palau de la Música estrena temporada amb un esclatant repàs a dos clàssics de…
La competició converteix la ciutat en un escenari vibrant on el comerç local aprofita cada…
La cita reunirà més de 12.000 assistents en una edició en la qual comptarà amb…