El grup audiovisual porta a la presencialitat els continguts que els seus usuaris consumeixen en línia amb un esdeveniment que se celebrarà de l'1 al 3 de juliol al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona
Els festivals s’adapten a la generació Z. Davant les passions que desperten eSports com Valorant i League of Legends, personalitats com Ibai Llanos i batalles de freestyle, Mediapro organitzarà Ubeat Live, un esdeveniment que vol reunir a Barcelona als millors gamers, streamers, rapers i artistes urbans del panorama per gaudir en directe una experiència que moltes vegades es viu sol a casa. Es preveu que 50.000 persones assisteixin a aquesta trobada, que se celebrarà de l’1 al 3 de juliol al recinte firal de Gran Via.
Amb entrades que oscil·laran entre els 35 i els 40 euros diaris i packs premium, l’Ubeat Live comptarà amb competicions en directe de League of Legends, en el qual dos equips competeixen per ser qui més ràpid destrueix la base del contrincant, i Valorant, en el qual cal fer explotar una bomba. També hi haurà partides de hado, esport d’equip que es juga amb ulleres de realitat augmentada i busca acabar amb els adversaris enviant-los boles d’energia, i la versió digital del joc del globus, el Balloon World Cup, impulsat per Ibai Llanos i Gerard Piqué.
“No té res a veure amb estar a casa”, assenyala la comentarista d’eSports Noa, qui explica com en aquestes competicions amb públic tothom queda hipnotitzat amb la pantalla mentre sent a tota la gent cridant al seu voltant. “Serà increïble”, avisa.
Per als zillennials que no vulguin jugar massa, es podrà assistir a competicions d’improvisació entre rapers, amb la participació de referents com Chuty i Marithea, concerts i espais en els quals es deixarà anar la imaginació i es pintaran grafitis. També hi haurà fanzones per conèixer als millors equips i influencers. En total, Ubeat Live ocuparà 2.000 metres quadrats del recinte firal, amb espais també a l’aire lliure.
Mediapro aposta així per posar-li cara als usuaris que es connecten a la seva plataforma Ubeat, que reuneix en un format digital tot allò que es podrà viure els dies que duri aquest nou festival, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Barcelona i Fira de Barcelona. “És un punt de trobada amb l’audiència”, exposa la seva directora d’Innovació, Mari Carmen Fernández.
El grup de comunicació invertirà entre quatre i cinc milions d’euros per posar en marxa aquest nou esdeveniment, que ha nascut a Barcelona, seu de la Lliga de Videojocs Professional (LVP) i amb un ecosistema emprenedor en el qual s’estan desenvolupant amb força els eSports. “No hi ha referents similars a Europa. És un esdeveniment únic que no es pot comparar amb res del que s’ha fet fins ara”, sosté Fernández.
L’empresa té la intenció de replicar-lo en altres països en els quals la programació d’Ubeat Live registra una audiència alta. “Neix amb l’ambició de ser un actiu completament internacionalitzable”, assenyala Fernández. Començarà a Mèxic aquest mateix any, posant el focus en altres països de Llatinoamèrica més endavant. “És només el principi”, remarca la directiva.
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…
L'Ajuntament i la Generalitat acorden també accelerar la prolongació de l'L4 entre La Pau i…
La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…
L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…