Dissenyat per l'arquitecte Carlos Ferrater, Casa Seat ocupa un total de 2.600 m2 en quatre plantes als baixos de l'antic edifici del Deutsche Bank, i aspira a ser un espai per redissenyar la mobilitat del futur
[dropcap letter=”Q”]
ui hagués dit que la inauguració d’un dels espais més innovadors de la ciutat se celebraria en una plujosa tarda de primavera en plena desescalada de la pandèmia per la COVID19. Paraigües i mascaretes per als convidats. L’audiència en streaming des de les seves pantalles. Vistes a la Plaça Cinc d’Oros, a la confluència entre Passeig de Gràcia i l’Avinguda Diagonal. Un total de 2.600 m2 en quatre plantes, dissenyat per l’arquitecte Carlos Ferrater. És Casa Seat. Als baixos de l’antic edifici del Deutsche Bank, transformat ara en un edifici d’apartaments de luxe que comandarà Mandarín, tal com ha ideat la propietat, la britànica KKH Property.
Un espai per redissenyar la mobilitat del futur, informa puntualment Seat. El seu president Carsten Isensee va explicar que és “molt més que un homenatge als nostres orígens. Aquest edifici icònic és també el lloc des del qual mirem cap al futur, La nostra seu al cor de Barcelona, que aspirem a que es converteixi en un hub de mobilitat urbana de referència.”
Del 600 al Cupra Formentor, l’idil·li de Seat amb Barcelona arriba als 70 anys. En plena reconversió del sector de l’automòbil, la marca és ara cotxe, però també mobilitat, música, innovació, cultura i ciutat.
Les grans marques tenen tendència a ocupar-ho tot. Igual que Peugeot llueix la seva megabotiga a Champs Elysees, 136, camí a l’Arc de l’Triomf, a l’avinguda més bonica del món. Allà trobaran els salers i pebrers de Peugeot que corren per la terrasses de París.
I què dir de la torre Porsche, que s’alça negra i imponent a les Sunny Isles de Miami. El seu promotor Gil Dezer, el mateix que va aixecar la Torre Trump amb la mítica Tiffany ‘s a peu de carrer, en els accessos de Central Park de New York. Les marques de luxe apunten estils de vida posant el seu nom a l’arquitectura urbana: Residences by Armani Casa, The Ritz Carlton Residences, Missoni, i Aston Martin. Dezer deu a això bona part de la seva fortuna milionària.
I ara Seat i Barcelona. Passarà aquesta primavera de pandèmia i tornarà l’alegria. Música, dansa, graffiti, tasts gastronòmics i pintura. Una agenda creativa permanent que inclourà debats i xerrades i fins i tot concerts amb el Liceu. En els proper mesos Andrea Motis, Ignasi Terraza i Francesco Tristano.
MÓ
Wayne Griffiths, vicepresident comercial de Seat i Ceo de Cupra, va anunciar la creació de Seat MÓ, la nova marca que impulsarà l’estratègia de mobilitat urbana centrada en productes i serveis de micromobilitat, inclosos el Seat MÓ eScooter 125 i el Seat MÓ eKickscooter 65. “Volem fer la mobilitat individual accessible per a tots i Casa Seat serà el seu centre d’operacions. Barcelona serà el lloc on provarem i desenvoluparem la nova mobilitat “
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…