BusUp va néixer el 2016 amb la voluntat de transformar la mobilitat a les empreses i facilitar els viatges dels seus treballadors. Ho fa adaptant-se contínuament a la seva demanda i dissenyant les rutes més eficients, optimitzant trajectes i punts de recollida. També els ofereix la possibilitat de compartir rutes amb altres empreses que s’ubiquin a prop seu, maximitzant l’oferta i minimitzant costos.
La ronda, per un import de cinc milions d’euros, ha estat liderada pel fons d’inversió d’Amèrica Llatina Proeza Ventures. També han participat el fons de capital risc estatunidenc Autotech Ventures i el fons d’inversió Finaves V, de l’escola de negocis IESE, entre d’altres. Els recursos serviran per expandir-se als Estats Units, així com consolidar la seva presència en els mercats que ja opera, Espanya, Portugal i Brasil.
Amb seu a Barcelona, l’empresa emergent no disposa d’autobusos en propietat i treballa amb més de 150 operadores de mobilitat. Des de la seva creació, ha treballat amb més de 100 clients corporatius i 500.000 passatgers de tot el món. Entre els seus clients, destaquen empreses com Accenture, Nestlé, Auchan, Siemens, Roche, Merlin Properties, DHL, Louis Vuitton i Grifols, entre d’altres.