Flagship AW LAB
LA BOTIGA MULTIMARCA S'HA TRASLLADAT AL NÚMERO 10 DEL CARRER DELS ARCS.

La cadena esportiva italiana AW LAB renova la seva ‘flagship’ de Barcelona

La botiga multimarca es trasllada a un local uns metres més enllà del que ocupava des de fa onze anys a Portal de l'Àngel

La cadena italiana AW LAB, especialitzada en vambes i roba esportiva, acaba d’inaugurar la seva nova flagship a Barcelona, l’única que té a tot Espanya i la segona de la multinacional, amb una altra a Milà. S’ha mudat uns metres més enllà de la seva primera ubicació al número 4 de Portal de l’Àngel, des d’on van iniciar la seva expansió al país fa onze anys, passant a instal·lar-se al local que es troba en el número 10 del carrer dels Arcs, on en els últims anys hi havia Desigual.

El nou local compta amb una superfície de 500 metres quadrats. L’obertura, per una inversió que no s’ha volgut comunicar, ha suposat la contractació de 25 treballadors.

“Aquesta nova inauguració suposa un pas més en la nostra aposta per Espanya”, valora la directora de Màrqueting a AW LAB, Elena Ranzato. L’empresa, del grup Bata, compta amb un total de 52 establiments a la Península, principalment a Espanya. Fa uns anys va arribar a Portugal, on va obrir una primera botiga a l’Algarve i preveu sumar unes quantes més aquest any.

A Espanya, també preveuen sumar quatre locals més aquest 2024. Cap de les noves obertures estarà ubicada a Catalunya, on ja compta amb 12 establiments, la majoria situats en centres comercials com Glòries i Maquinista (Barcelona), Gran Via 2 (L’Hospitalet de Llobregat), Splau (Cornellà de Llobregat) o Finestrelles (Esplugues de Llobregat). Combinen un model de botigues pròpies i franquícies. De cara al 2025, preveuen renovar totes les botigues que tenen al país seguint la mateixa estètica que la flagship de Barcelona.

Nascuda l’any 1997 com Athletes World, la marca combina la venda física amb la digital. Actualment, disposa de més de 260 botigues, repartides entre la seva Italia natal, on té 220 botigues, Espanya i Portugal. Els seus principals competidors són Foot Locker i JD. Itàlia i Espanya són els seus principals mercats. En el cas d’Espanya, representa el 23% dels ingressos que té a Europa.