Caprabo va tancar el passat mes de gener el seu exercici fiscal amb una facturació de 842 milions d’euros, xifra que suposa un creixement del 6,6% en relació amb els 790 milions ingressats el 2019, quan va experimentar una caiguda del 13%. La cadena, que acaba de canviar parcialment de mans, compta amb una xarxa de 300 supermercats i va inaugurar una desena de nous punts de venda durant el 2020. L’empresa suma més de 6.000 treballadors.
Dels 35 milions del capítol d’inversions, uns quinze milions s’han destinat a les noves obertures i al pla de transformació dels seus supermercats, que ara ja estan reformats segons el nou model de botiga de la marca en un 60%. Uns altres 20 milions s’han invertit en la nova plataforma logística de productes frescos estrenada a la ZAL del Port de Barcelona, on l’empresa també ha traslladat les seves oficines des de L’Hospitalet.
El grup cooperatiu de distribució Eroski va anunciar el passat mes de març la venda del 50% de les accions de Caprabo al grup EP Corporate Group, propietat de l’empresari txec Daniel Křetínský. S’han inclòs a l’operació els supermercats que Eroski poseeix a les Illes Balears, que també passen a estar controlats en un 50% per aquesta empresa inversora, present al capital d’altres cadenes de supermercats europees com Metro, Sainsbury i Casino.