Cdmon apunta a 9 milions de facturació amb els seus serveis d’allotjament web

L'empresa catalana creada el 2002 posa el focus en la seva expansió internacional després de facturar 8,5 milions l'any passat i de preveure un creixement del 6% per a aquest exercici

Prop de 60.000 clients i 200.000 usuaris a través de 800 extensions de dominis per a empreses i marques a Internet. Amb aquestes xifres, la companyia catalana Cdmon preveu facturar nou milions d’euros enguany, amb un increment del 6% respecte a 2023, quan va arribar a 8,5 milions, i un 12% més respecte a l’any anterior.

L’empresa, creada el 2002 i actualment amb una plantilla de 85 treballadors, posa el focus en la seva expansió internacional: “Avui el nostre objectiu és portar la nostra proposta a la resta de continents, sota un pla d’expansió que garanteixi la mateixa qualitat en tots ells”, segons el ceo de la companyia, Jaume R. Palau.

Les perspectives de creixement de Cdmon van més enllà d’aquest any; augura arribar a deu milions d’euros de facturació el 2025 amb 70.000 clients, sumant 10.000 als actuals. Buscant aquest creixement, l’empresa està reinvertint els seus beneficis en nous projectes centrats en la millora i desenvolupament dels seus productes i serveis.

El creixement de la companyia, posicionada com a primera entitat registradora en dominis .cat, s’emmarca en una aposta per renovar l’enfocament de la seva marca. Amb aquest objectiu, Cdmon ha realitzat una anàlisi de la trajectòria i les necessitats emergents del mercat, per oferir una experiència millorada dels seus productes i plataformes.

En aquest sentit, l’empresa ha apostat per generar un ecosistema de serveis interconnectats però no interdependents. “Aquest procés de renovació va més enllà d’una simple actualització visual de la marca, sinó que és una declaració dels nostres principis”, segons el director de Tecnologia de Cdmon, Marc Palau, que ha defensat la seva aposta per establir “un nou estàndard en la indústria en el qual la responsabilitat proactiva es converteix no només en un compromís, sinó en accions concretes i contínues”.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Trencadís

Més de mil obres originals de tot el món opten al Premi Planeta

Un total de 1.070 manuscrits originals s'han presentat per a optar al Premi Planeta. En…

16 de setembre de 2024
  • Música

Una temporada marcada pels herois al Palau de la Música Catalana

Sota el lema 'La música més humana, arrenca una nova temporada de concerts al Palau…

15 de setembre de 2024
  • Opinió

Empreses sostenibles per a una Barcelona sostenible

La sostenibilitat en l'empresa representa un factor clau de competitivitat i atracció de talent

15 de setembre de 2024
  • Good News Barcelona

La quàntica s’obre pas a Catalunya per convertir-la en referent internacional

L'ecosistema català vinculat a la quàntica creix en actors i en rellevància internacional, orbitant especialment…

15 de setembre de 2024
  • El Bar del Post

Ana Montserrat: Seguir ficant-se en embolics meravellosos

A hores d'ara, porta ja viscudes unes quantes vides. “Tinc dos passaports, francès i espanyol,…

14 de setembre de 2024
  • Creativitat

Barcelona, una realitat artística

Jordi Díaz Alamà ens convida a visitar un espai revolucionari, la Barcelona Academy of Art,…

14 de setembre de 2024