Cdmon apunta a 9 milions de facturació amb els seus serveis d’allotjament web

L'empresa catalana creada el 2002 posa el focus en la seva expansió internacional després de facturar 8,5 milions l'any passat i de preveure un creixement del 6% per a aquest exercici

Prop de 60.000 clients i 200.000 usuaris a través de 800 extensions de dominis per a empreses i marques a Internet. Amb aquestes xifres, la companyia catalana Cdmon preveu facturar nou milions d’euros enguany, amb un increment del 6% respecte a 2023, quan va arribar a 8,5 milions, i un 12% més respecte a l’any anterior.

L’empresa, creada el 2002 i actualment amb una plantilla de 85 treballadors, posa el focus en la seva expansió internacional: “Avui el nostre objectiu és portar la nostra proposta a la resta de continents, sota un pla d’expansió que garanteixi la mateixa qualitat en tots ells”, segons el ceo de la companyia, Jaume R. Palau.

Les perspectives de creixement de Cdmon van més enllà d’aquest any; augura arribar a deu milions d’euros de facturació el 2025 amb 70.000 clients, sumant 10.000 als actuals. Buscant aquest creixement, l’empresa està reinvertint els seus beneficis en nous projectes centrats en la millora i desenvolupament dels seus productes i serveis.

El creixement de la companyia, posicionada com a primera entitat registradora en dominis .cat, s’emmarca en una aposta per renovar l’enfocament de la seva marca. Amb aquest objectiu, Cdmon ha realitzat una anàlisi de la trajectòria i les necessitats emergents del mercat, per oferir una experiència millorada dels seus productes i plataformes.

En aquest sentit, l’empresa ha apostat per generar un ecosistema de serveis interconnectats però no interdependents. “Aquest procés de renovació va més enllà d’una simple actualització visual de la marca, sinó que és una declaració dels nostres principis”, segons el director de Tecnologia de Cdmon, Marc Palau, que ha defensat la seva aposta per establir “un nou estàndard en la indústria en el qual la responsabilitat proactiva es converteix no només en un compromís, sinó en accions concretes i contínues”.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024
  • Opinió

L’hora de la resiliència urbana

A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…

19 de novembre de 2024