La companyia reforçarà el seu equip a tot Espanya per fer front a l'augment de demanda que està tenint. Està buscant professionals especialitzats en el món digital aplicat a qualsevol sector.
L’acceleració de la digitalització està beneficiant empreses com GFT, especialitzada a assessorar i acompanyar negocis en la seva transformació cap a la virtualitat. Amb una major demanda de projectes, la multinacional alemanya reforçarà el seu equip a Espanya, on preveu contractar 500 treballadors al llarg d’aquest any, arribant fins a un total de 2.300 empleats. Dels 500 que espera incorporar, 200 ja ho han fet durant el primer semestre.
Aquest pla es traduirà en la contractació de 110 empleats a la seva seu de Sant Cugat del Vallès, la principal que té a Catalunya, on actualment ja treballen gairebé 600 treballadors. Així mateix, a Lleida, on la consultora tecnològica també té oficines i compta amb un equip de 170 empleats, contractarà uns 32 professionals.
GFT està buscant professionals especialitzats en el món digital de qualsevol sector, des de l’àmbit financer i d’assegurances fins al sector industrial o el detallista. Els perfils sol·licitats són especialistes, desenvolupadors i arquitectes de tecnologies relacionades amb la transformació digital, com el núvol i l’anàlisi de dades.
En concordança amb la seva línia de negoci, la consultora tecnològica mantindrà el teletreball un cop passi la pandèmia. “Tenim com a propòsit ser una empresa puntera no només en l’oferta i els serveis, sinó també en com treballem”, explica el director de Recursos Humans de GFT a Espanya, Eduard Cañas.
Concretament, els empleats de la multinacional poden escollir entre treballar presencialment o en remot des de qualsevol punt d’Espanya, així com combinar-lo, decidint quants dies a la setmana volen teletreballar, permetent fer-ho des de la residència habitual o una segona residència. Aquest model híbrid també inclou flexibilitat horària per facilitar la conciliació familiar i personal.
Per a aquells que vulguin tornar a l’oficina, GFT ha transformat seus com les de Sant Cugat per enfocar-les al treball col·laboratiu, deixant enrere una organització centrada en escriptoris individuals. D’aquesta manera, s’han reduït aquests espais més tradicionals i s’han creat més llocs de treball en equip. Per organitzar-se, han desenvolupat una aplicació que permetrà reservar l’aparcament i un lloc on treballar quan es vagi presencialment.
La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…
L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…
Prop de 600 projectes empresarials s'han beneficiat de les convocatòries, un 66% dels quals han…
L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…