A la ronda de Sèrie B també hi han participat Inderhabs Investments -de l'inversor Pere Botet- i Mundi Ventures. La startup barcelonina d'atenció a domicili de persones grans preveu accelerar la implantació a França i negocia acords per desenvolupar-se de la mà de les companyies asseguradores.
Més recursos per consolidar el model de negoci de Cuideo i accelerar-ne el creixement mitjançant la seva expansió territorial i la diversificació de productes i serveis. La startup barcelonina d’atenció domiciliària fundada per Adrià Buzón i pels germans Roberto i Alejandro Valdés acaba de tancar una ronda de Sèrie B de cinc milions d’euros que té com a principal padrí al grup Atresmedia, un soci que pot contribuir a incrementar de manera decisiva la seva notorietat en ser el propietari de canals de televisió com Antena 3 i La Sexta i de cadenes de ràdio com Onda Cero i Europa FM.
A l’abril, Cuideo va tancar el primer tram d’aquesta nova ampliació de capital a través de la plataforma de microinversions Capital Cell, especialitzada a donar suport al creixement d’empreses emergents al sector biotecnològic i de la salut. Es van captar un total de dos milions d’euros, davant dels 1,6 milions previstos inicialment, amb la participació de 454 inversors.
Ara, la ronda s’ha ampliat en tres milions d’euros més aportats per Atresmedia i per dos inversors que ja eren a l’accionariat de la companyia: Mundi Ventures i Inderhabs Investments, el family office de Pere Botet, un dels antics propietaris de Caprabo. Habitualment quan grups de mitjans de comunicació inverteixen en startups com Cuideo ho fan sota la fórmula de media for equity, és a dir, la seva inversió no és monetària sinó a canvi de la cessió d’espais publicitaris. Des de Cuideo han rebutjat confirmar que aquest sigui el model. El 2017, l’empresa també va recolzar el seu creixement en un grup mediàtic, ja que va donar entrada a Godó, fet que l’ha permès ser un anunciant habitual d’emissores com RAC 1. Des dels seus inicis, Cuideo ha aixecat finançament per un total de 8,2 milions.
Segons la firma, fins ara ha donat servei a més de 40.000 famílies i l’objectiu és tancar el 2022 amb una facturació bruta de 58 milions d’euros. El repte de l’empresa és consolidar-se com “el líder en l’atenció a domicili” sota un model de negoci basat en la digitalització i en la reinvenció d’un sector molt tradicional, el de la cura i atenció de persones grans.
“El nostre objectiu és liderar la transformació del sector de manera global i continuar invertint en tecnologia per poder oferir un servei ràpid i de qualitat a tots els nostres clients”, afirma Roberto Valdés, cofundador i conseller delegat de Cuideo. Els nous recursos financers permetran incrementar la capil·laritat territorial, invertir en marca, augmentar l’equip, desenvolupar noves línies de negoci i accelerar l’estratègia de creixement a França, on l’empresa es va implantar a finals del 2020.
Fins ara, Cuideo s’ha centrat a prestar serveis al client final mitjançant una plataforma tecnològica que posa en contacte cuidadors professionals amb les famílies que demanden aquests serveis. Ha començat a llançar nous productes com un servei de teleassistència mitjançant un wearable (Cuideo Assist) i ara vol desenvolupar la línia B2B, és a dir, convertir-se en proveïdor, mitjançant “acords estratègics” amb empreses del sector assegurador interessades a incorporar a les seves pòlisses aquest tipus de serveis de cura a domicili.
L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…