La iniciativa del Departament de Cultura interpel·la directament el públic i compta amb la complicitat de diferents agents del sector i equipaments nacionals, i està pensada per arribar a tot el territori i a tothom. La campanya centra part del seu missatge en la importància de compartir la cultura, de viure-la amb els que ens envolten, de compartir uns moments que només la cultura pot generar.
El Departament de Cultura ha engegat la campanya Emociona’t, que s’adreça directament a la ciutadania, per tal que gaudeixi, participi i s’emocioni amb tot el que la cultura els proposa arreu del territori. Per això, interpel·la directament el públic amb eslògans com Visita una exposició, Descobreix la nostra música, Vine al circ, Vine al teatre, Viu les nostres tradicions, Descobreix el nostre passat, Vine a un concert, Vibra amb la dansa. També inclou les etiquetes #comparteixcultura i #regalaemocions.
Aquesta iniciativa de suport i promoció de la cultura i reactivació del consum cultural, adreçada a tota la ciutadania, compta amb la complicitat de diferents agents del sector i equipaments nacionals. La seva difusió serà multicanal, amb presència a televisió, cinemes, ràdio, mitjans escrits i digitals, xarxes socials i espais exteriors.
La proposta arriba després d’un llarg període de pandèmia, en què el consum cultural es va veure reduït en totes les seves formes, però en un moment en què hi ha hagut una recuperació dels diferents sectors, i des del passat 15 d’octubre, teatres, cinemes, auditoris, arxius, biblioteques, museus, equipaments cívics, llibreries, galeries i altres equipaments culturals, ja ofereixen el 100% de la capacitat, tant a l’aire lliure com en espais tancats.
Aquesta campanya centra part del seu missatge en la importància de compartir la cultura, de viure-la amb els que ens envolten, de compartir uns moments que només la cultura pot generar, i més en una època de l’any on ens tornem a ajuntar i ens retrobem, sempre seguint les indicacions de seguretat davant del COVID-19. És precisament aquesta època de final d’any quan hi ha un increment important de consum cultural, tant d’arts en viu com de llibres, música, museus, circ… En definitiva de totes disciplines.
La proposta destaca la importància de compartir la cultura, de viure-la amb els que ens envolten, de compartir uns moments que només la cultura pot generar
Per això, el Departament de Cultura insta també a entitats, associacions, institucions, equipaments, companyies, artistes, creadors que se sumin a la campanya, que la facin seva, que aprofitin l’impuls que es generarà i animin així al públic a gaudir, participar i emocionar-se amb la cultura.
El Departament de Cultura recorda la importància de l’ús de la mascareta, i reitera que l’adaptació i actualització de les mesures de seguretat referents al covid-19 continuen fent possible gaudir de la cultura aquest Nadal.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…