Cultura engega la campanya ‘Emociona’t’ per donar suport i promocionar el sector

La iniciativa del Departament de Cultura interpel·la directament el públic i compta amb  la complicitat de diferents agents del sector i equipaments nacionals, i està pensada per arribar a tot el territori i a tothom. La campanya centra part del seu missatge en la importància de compartir la cultura, de viure-la amb els que ens envolten, de compartir uns moments que només la cultura pot generar.

El Departament de Cultura ha engegat la campanya Emociona’t, que s’adreça directament a la ciutadania, per tal que gaudeixi, participi i s’emocioni amb tot el que la cultura els proposa arreu del territori. Per això, interpel·la directament el públic amb eslògans com Visita una exposició, Descobreix la nostra música, Vine al circ, Vine al teatre, Viu les nostres tradicions, Descobreix el nostre passat, Vine a un concert, Vibra amb la dansa. També inclou les etiquetes #comparteixcultura i #regalaemocions.

Aquesta iniciativa de suport i promoció de la cultura i reactivació del consum cultural, adreçada a tota la ciutadania, compta amb la complicitat de diferents agents del sector i equipaments nacionals. La seva difusió serà multicanal, amb presència a televisió, cinemes, ràdio, mitjans escrits i digitals, xarxes socials i espais exteriors.

La proposta arriba després d’un llarg període de pandèmia, en què el consum cultural es va veure reduït en totes les seves formes, però en un moment en què hi ha hagut una recuperació dels diferents sectors, i des del passat 15 d’octubre, teatres, cinemes, auditoris, arxius, biblioteques, museus, equipaments cívics, llibreries, galeries i altres equipaments culturals, ja ofereixen el 100% de la capacitat, tant a l’aire lliure com en espais tancats.

 

Aquesta campanya centra part del seu missatge en la importància de compartir la cultura, de viure-la amb els que ens envolten, de compartir uns moments que només la cultura pot generar, i més en una època de l’any on ens tornem a ajuntar i ens retrobem, sempre seguint les indicacions de seguretat davant del COVID-19. És precisament aquesta època de final d’any quan hi ha un increment important de consum cultural, tant d’arts en viu com de llibres, música, museus, circ… En definitiva de totes disciplines.

La proposta destaca la importància de compartir la cultura, de viure-la amb els que ens envolten, de compartir uns moments que només la cultura pot generar

Per això, el Departament de Cultura insta també a entitats, associacions, institucions, equipaments, companyies, artistes, creadors que se sumin a la campanya, que la facin seva, que aprofitin l’impuls que es generarà i animin així al públic a gaudir, participar i emocionar-se amb la cultura.

El Departament de Cultura recorda la importància de l’ús de la mascareta, i reitera que l’adaptació i actualització de les mesures de seguretat referents al covid-19 continuen fent possible gaudir de la cultura aquest Nadal.

Compartir
Publicado por
The New Barcelona Post

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

Els britànics pugnaran amb Nova Zelanda per la Copa de l’Amèrica

L’Ineos Britannia s'imposa sobre l'equip italià després d'onze regates i guanya per primera vegada la…

4 d'octubre de 2024
  • Opinió

Palau 100, de nou l’excel·lència

El curs comença amb un concert que preludia una temporada memorable

4 d'octubre de 2024
  • Good News Barcelona

La ‘Carmela’ de Plensa es queda

El rostre davant del Palau de la Música renova la seva relació amb la ciutat…

4 d'octubre de 2024
  • Música

Rússia, per començar

El Palau de la Música estrena temporada amb un esclatant repàs a dos clàssics de…

4 d'octubre de 2024
  • Opinió

Barcelona es bolca amb la Copa de l’Amèrica i el ‘retail’ es reinventa per al moment

La competició converteix la ciutat en un escenari vibrant on el comerç local aprofita cada…

3 d'octubre de 2024
  • Good News Barcelona

BNEW encara la seva cinquena edició com a esdeveniment de referència de l’economia del futur

La cita reunirà més de 12.000 assistents en una edició en la qual comptarà amb…

3 d'octubre de 2024