El grup cerveser torna a sorprendre amb una campanya protagonitzada per grans xefs com Ferran i Albert Adrià, els germans Roca, Dabiz Muñoz, Carme Ruscalleda i Nandu Jubany
Damm comença març amb una nova campanada publicitària. La marca barcelonina de cervesa ha llançat una nova campanya rodada a la Costa Brava i que aquesta vegada pretén retre homenatge i ajudar al sector de la gastronomia, que passa un moment difícil a conseqüència de la pandèmia. Després d’haver realitzat diverses accions comercials de suport als restauradors —els principals clients de l’empresa—, Damm vol visibilitzar ara el compromís i esforç demostrat pels professionals dels fogons amb un anunci en què apareixen 40 dels més prestigiosos xefs de la gastronomia catalana i també de la resta d’Espanya.
Dirigits pel director de cinema, Alberto Rodríguez, i pel director creatiu habitual de Damm, Oriol Villar, els 40 cuiners pronuncien al llarg de l’espot frases que conformen un manifest que vol deixar clar que volen continuar sent la millor gastronomia del món no només perquè és el seu “mitjà de vida”, sinó perquè és la seva “manera de viure”.
L’anunci arrenca a la Cala Montjoi de Roses, on estava elBulli, considerat com la icona de la cuina contemporània. Al principi es veu a Ferran Adrià i Joan Roca, que inicien un recorregut pels senders que transcorren al costat del mar mentre reflexionen sobre la situació actual. A mesura que van caminant se’ls van sumant més i més xefs que els ajuden a filar un manifest amb vistes al Mediterrani on pronuncien frases d’optimisme de cara al futur i de motivació d’un col·lectiu que travessa un moment molt difícil.
“Hem pres les mesures necessàries, i quan ens ho han demanat, hem tancat”, verbalitzen els xefs, cansats de tenir els seus restaurants amb la persiana baixada. Tot i això, volen demostrar que no es deixen endur pel desànim i asseguren que seguiran “amb il·lusió” i “moltes ganes” treballant “exactament igual” que han fet tots aquests anys, fins a convertir-se en “la gastronomia més respectada del món”.
“Farem el següent: col·laborarem amb els millors productors, treballarem de sol a sol, seguirem buscant l’excel·lència, tenint cura obsessivament de cada detall, amb el màxim nivell de professionalitat i dedicació”, apunta el manifest, que entrellaça valors com l’autocrítica, l’inconformisme, la humilitat i les ganes de seguir investigant, innovant i creant.
L’anunci conclou amb una referència a l’anhelada tornada a la normalitat per poder “seguir rebent-te a casa nostra, amb els amics, amb els teus companys de treball, amb la teva família. Per compartir, per gaudir, per descobrir… Perquè flipis”.
A més a més de Ferran Adrià i els germans Roca, a l’espot apareixen, entre altres, Carme Ruscalleda, Dabiz Muñoz, Maca de Castro, Nandu Jubany, Paolo Casagrande, Rodrigo de la Calle, Adrián Quetglas, Fina Puigdevall, Quim Casellas, Romain Fornell, Marc Gascons, Oriol Rovira, Albert Raurich, Paco Pérez o Hideki Matsuhisa.
La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…
L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…
Prop de 600 projectes empresarials s'han beneficiat de les convocatòries, un 66% dels quals han…
L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…