La cadena de menjar ràpid preveu facturar més d'un milió d'euros aquest 2023
En el saturat mercat de cadenes dedicades al menjar ràpid, Alberto Gras, exconcursant de MasterChef, va decidir plantejar una nova recepta, sense oblidar les hamburgueses, però afegint ingredients com ara galta, ànec pequinès o salsa carbonara amb un toc de trufa, i acompanyant-los de patates, però també de croquetes de chuletón o amanida russa. “És a dir, tenim la típica cheeseburger, però també apostem per desenvolupar altres productes”, resumeix Gerard Moreno, un dels seus cofundadors i actual director d’operacions. Fins i tot, per a Sant Jordi, van fer una edició limitada amb pa vermell i hamburguesa de botifarra.
Deleito és la marca que hi ha darrere. Es va assaborir per primera vegada a La Santa Market de Santa Cristina d’Aro de 2021. “Era la prova per valorar el negoci”, explica Moreno, “i va resultar ser un èxit rotund”. Va ser en aquest moment quan es va sumar al projecte que havia arrencat Gras, de la mà de Rai Recoder, també cofundador i director de màrqueting. Abans de posar-se amb Deleito, Moreno va treballar com a advocat a PwC, per a després dedicar-se a obrir restaurants i discoteques a Pals i la Cerdanya. Per part seva, Recoder ha fundat i ha dirigit l’agència de comunicació Amano, encarregada d’organitzar el Barcelona Startup Congress, i ha treballat com a director de màrqueting en l’app d’estalvi Goin.
Un any més tard de la primera La Santa Market, Deleito va obrir el primer local i va tancar la primera ronda, per valor de 200.000 euros i finançada per petits inversors, i va aconseguir un préstec d’Enisa de 160.000 euros.
El primer local de Deleito es va situar a Barcelona, al carrer Sagués, per sobre de la Diagonal i a prop del Turó Park. Amb una superfície de 200 metres quadrats, l’establiment està adaptat perquè els clients consumeixin allà mateix les hamburgueses, però sense passar per caixa, fent que tot el procés estigui digitalitzat i s’encarregui i es pagui únicament a través del telèfon mòbil. També es poden encarregar des de casa. Del repartiment s’encarrega Glovo, tot i que l’empresa no descarta internalitzar aquesta part del procés.
Adaptant-se a les dinàmiques de Glovo, que els hi bloquejava comandes quan la cuina se saturava, van decidir obrir una dark kitchen a L’Hospitalet de Llobregat, dedicada a donar servei quan la cuina de Sarrià-Sant Gervasi ja no pot més. Està situada a prop de Plaça Europa i, malgrat ser una zona dinàmica amb altres marques d’hamburgueses presents amb local obert al públic, com ara Vicio i Goiko, van preferir dedicar-lo exclusivament al delivery i no contemplen incloure un restaurant com a Barcelona.
On sí que obriran un local seguint el model de Barcelona, combinant delivery i restaurant, serà a Sant Cugat de Vallés. Deleito està treballant en l’obertura del seu tercer local en els pròxims mesos i ja té al cap la ubicació del quart, a Girona, previst per a després de l’estiu.
Amb els quatre establiments en marxa, la companyia preveu registrar una facturació de més d’un milió d’euros aquest 2023. No contemplen tancar noves rondes i, de moment, no sortiran fora de Catalunya, tot i que l’expansió per Espanya està sobre la taula de cara a 2024. Actualment, compten amb una plantilla de 30 treballadors, la majoria a les cuines.
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…
L'Ajuntament i la Generalitat acorden també accelerar la prolongació de l'L4 entre La Pau i…
La plataforma disposa d'eines per reduir les gestions que duen a terme els professionals, com…
L'experiència es renova enguany amb un recorregut immersiu que podrà visitar-se fins el 12 de…