Més d'un centenar d'empreses són proveïdores de Mercadona a Catalunya. Pastifred i Vira Brands han estat escollides per produir els típics cors per celebrar Sant Valentí.
Mercadona ha triat a dos dels seus proveïdors amb seu a Catalunya per fabricar un dels productes que més preveu vendre aquesta setmana: pastissos amb forma de cor per celebrar Sant Valentí. Es tracta de l’empresa Pastifred, amb centre de producció a Montblanc (Tarragona), i de la barcelonina Vira Brands, amb planta a Martorell.
Pastifred ha creat per Mercadona un pastís congelat amb forma de cor que destaca pel seu color vermell brillant i que està elaborat amb nata i crema d’avellana cruixent. Segons la cadena de supermercats, l’empresa ha hagut d’efectuar una inversió per adaptar la seva línia de producció a aquest producte, que l’ha portat a desenvolupar una innovadora cobertura vermella amb efecte mirall. Per altra banda, per celebrar Sant Valentí Vira Brands ha fabricat per Mercadona un cor de xocolata amb llet.
Tan Pastifred com Vira són proveïdors totalers de la cadena de supermercats presidida per Juan Roig. Aquesta categoria engloba a un ampli ventall d’empreses que estan especialitzades en la producció d’un determinat producte i que la cadena comercialitza sota les marques Hacendado, Bosque Verde i Deliplus. L’aposta pel model totaler ha revolucionat completament l’estratègia de proveïdors de Mercadona, ja que històricament l’empresa havia apostat per treballar amb un nombre reduït de proveïdors, anomenats interproveïdors, a qui encarregava la producció de tota una categoria de productes. És a dir, abans, Mercadona tenia un únic fabricant per totes les galetes que comercialitza i ara compte amb diversos proveïdors especialitzats en cada tipus de galeta.
Mercadona opera amb una xarxa de més de 250 supermercats a Catalunya, on dóna feina a més de 13.500 persones. L’any 2019 va comprar productes fabricats per empreses catalanes per valor de 3.968 milions d’euros. Més de 125 fabricants catalans són proveïdors totalers de la cadena, que factura més de 25.500 milions d’euros.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…