El FC Barcelona ha obert una botiga outlet al centre comercial Viladecans The Style Outlets. L’establiment de format pop-up, l’únic al món per vendre les equipacions oficials de temporades anteriors, oferirà tant productes tècnics com col·leccions especials lifestyle pel dia a dia, amb descomptes que poden arribar al 50%.
La botiga, amb una superfície de 192 metres quadrats, neix amb caràcter temporal i amb l’objectiu d’oferir una nova opció per als aficionats Culés que vulguin adquirir productes originals Barça, especialment de cara a les properes festes de Nadal.
El nou outlet del Barça se suma a la llista de botigues oficials del Club que estan gestionades directament per l’entitat blaugrana i que són la Barça Store del Camp Nou, la de Canaletes a La Rambla, la de Passeig de Gràcia, les botigues de l’Aeroport Barcelona-El Prat Josep Tarradellas a la terminal T1 i a la terminal T2 i també la de La Roca Village.
Des del centre comercial —que acaba de celebrar el seu cinquè aniversari— expliquen que “aquesta important aposta del FC Barcelona, una marca amb reconeixement mundial, per Viladecans The Style Outlets és una mostra més de la posició d’aquest centre com a espai clau per a l’entrada i expansió de marques nacionals i internacionals al canal outlet”.
L’obertura de la botiga Barça, ha coincidit també amb una altra pop-up al centre comercial, la de Torrons Vicens. Respecte a les darreres obertures comercials, Viladecans The Style Outlets també ha incorporat la marca de llenceria Triumph i la firma australiana de surf i snow Rip Curl.