L'empresa de productes químics posarà en marxa un centre d'excel·lència que donarà suport al seu creixement global i justifica l'elecció de la capital catalana perquè els "dona accés a un pol de talent emergent molt interessant”
La multinacional suïssa Arxada s’ha establert a Barcelona amb l’objectiu d’aprofitar el seu talent en l’àmbit digital. La companyia, especialitzada en productes químics especials, posarà en marxa un centre d’excel·lència que suposarà la creació d’un centenar de llocs de treball. Estarà ubicat a la Torre Llevant, en el Passeig de la Zona Franca, en el mateix edifici on hi ha la seu corporativa de Cellnex i que també acull bona part de les oficines de Wallbox.
El centre d’excel·lència de la capital catalana donarà suport al creixement de l’empresa a escala global i se centrarà en diferents àrees transversals com finances, TIC, intel·ligència de negoci, recursos humans o els departaments comercials. “Barcelona ens dona accés a un pol de talent emergent molt interessant”, explica el conseller delegat d’Arxada, Marc Doyle, per justificar l’obertura d’aquestes oficines a Barcelona, que preveu inaugurar el proper mes de juny.
Segons Doyle, la multinacional va analitzar diverses possibles ubicacions per al seu centre d’excel·lència i va escollir finalment la capital catalana perquè “la ciutat s’està convertint ràpidament en una destinació preferida per a les principals empreses tecnològiques, de manera que està atraient molta gent brillant d’arreu del món i això és el que va fer inclinar la balança a favor de Barcelona”.
Encara a la fase inicial d’aquest centre, la companyia amb seu a Basilea ja ha contractat una vintena de professionals qualificats. L’operació ha comptat amb el suport d’ACCIÓ, l’agència per a la competitivitat de l’empresa de la Generalitat.
Arxada és una companyia global de productes químics especialitzats basada en la ciència que desenvolupa química i solucions innovadores. L’empresa se centra en diverses àrees de negoci, principalment: la salut humana i la nutrició; la cura de la llar i personal; les pintures i recobriments, i la protecció de la fusta, amb una àmplia cartera de productes i solucions diversos. Compta amb més de 3.600 treballadors a tot el món i està present en 35 països d’arreu del món, amb 25 centres de producció i 13 centres d’R+D.
La 'cleantech' factura més d'un milió d'euros mensuals i es fixa com a objectiu per…
Durant molts anys, als ecosistemes emprenedors de Barcelona, la companyia Glovo era presentada com el…
Experts de grans companyies abordaran estratègies per combatre la discriminació i exposaran casos d'èxit i…
Les companyies radicades a la província van engrandir la seva facturació un 20% entre 2021…
El consell d'administració ha decidit per unanimitat tornar a fixar-la a Sant Vicenç dels Horts
La ‘startup’ desenvolupa un sistema que permet administrar fàrmacs directament a les cèl·lules canceroses a…