Els professionals procedeixen de 50 països, amb un 40% de dones en posicions de lideratge
El febrer de 2016 Nestlé va anunciar que havia escollit Barcelona per instal·lar la seu del nou Global Digital Hub de la multinacional, un centre tecnològic que donaria servei a tot el grup en matèria software, plataformes digitals, xarxes socials, comerç electrònic i màrqueting digital. Cinc anys després, aquest anunci no només s’ha fet realitat, sinó que ha assolit unes dimensions molt considerables en multiplicar per vint els 30 empleats inicials del hub, que avui dóna feina ja a 600 persones de 50 nacionalitats diferents.
Tot i la pandèmia, en l’últim any l’ara anomenat Global IT Hub de Nestlé ha incorporat a cent nous empleats a la seva seu d’Esplugues de Llobregat, encara que la majoria d’ells estan encara teletreballant i no s’han pogut encara conèixer de forma presencial. Nestlé destaca que la seva factoria de software compta amb un 40% de dones en posicions de lideratge i que el hub exerceix d’autèntic “motor de transformació digital” per al conjunt del líder mundial de la indústria de l’alimentació.
El Global IT Hub de Barcelona dóna servei a totes les filials i marques del grup tant en desenvolupament de software com en suport, intel·ligència artificial, anàlisi de dades o finances digitals, entre molts altres aspectes. Segons l’empresa, “la fase d’acceleració més intensa ja ha acabat”, en referència al fet que a partir d’ara disminuirà el volum de contractacions. No obstant això, el centre mantindrà obert el seu “constant procés de recerca de nous talents” per cobrir les posicions que vagin sorgint.
“La tecnologia està, més que mai, al cor de tot el que fem i continuarem evolucionant davant la nova realitat i les noves formes de treballar; seguirem buscant professionals en tot l’àmbit de la tecnologia fruit de la nostra passió per deixar empremta en les persones i en els negocis”, ha explicat Cristina Ghetti, nova responsable del Global IT Hub de Nestlé a Espanya.
Ghetti es va incorporar a Nestlé fa poc més d’un any procedent de l’embotelladora Coca-Cola Europacific Partners i abans havia treballat a Kimberly Clark i a AkzoNobel. El passat mes d’octubre va substituir a Jelena Trajkovic al front del hub barceloní, ja que aquesta executiva, que va ser la responsable de la seva creació el 2016, es va traslladar a la seu central de Vevey (Suïssa) per ocupar el càrrec de directora de tecnologies de la informació del grup a Suïssa.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…