Un nou espai de terror amb un 'meet&greet' amb els personatges d'un Hotel Krüeger que canvia de nom i miradors renovats seran algunes de les novetats amb la qual el parc d'atraccions barceloní encara la seva nova temporada, que comença el 2 de març
Una caiguda lliure de 52 metres d’altura que elevarà els seus atrevits visitants a 500 metres sobre el nivell de la mar i amb una visió de 360 graus sobre Barcelona. Aquest serà el plat fort de la nova temporada del Parc d’Atraccions Tibidabo, que reobrirà les seves portes aquest dissabte. Ho farà encara sense tenir en marxa la que està cridada a ser una de les seves atraccions estrella, que entrarà en funcionament durant aquesta primavera.
Així, la caiguda lliure, de disseny circular i amb capacitat per a 24 persones, es troba ara en fase d’instal·lació, amb unes obres i treballs que han tingut un cost de 2,4 milions d’euros. L’atracció s’elevarà sobre l’skyline de la ciutat que el Tibidabo dibuixa des de Collserola amb forma de vareta màgica i amb un nom encara pendent de concretar.
Malgrat no comptar encara amb la caiguda lliure en funcionament, el Tibidabo obre la temporada amb novetats. Entre elles, destaquen canvis en la seva faceta més terrorífica: el fins ara Hotel Krüeger passa a anomenar-se Hotel 666 i sumarà una nova proposta, l’Espai 666. Concebut com un espai de trobada o meet&greet, els visitants podran conèixer a personatges de l’hotel i fotografiar-se amb ells.
El canvi de denominació de l’emblemàtic hotel va acompanyat de canvis en el nom de les sis plantes del parc d’atraccions. A partir d’aquesta temporada, passaran a conèixer-se com a Àrea Panoràmica, Somnis, 666, Xerinola i Aventures. Aquests nous noms aniran acompanyats també d’una renovació dels miradors del Tibidabo, amb canvis de mobiliari a l’Àrea Panoràmica i elements de terror al nou Mirador 666. A més, el Mirador Somnis estrenarà una exposició d’imatges estereoscòpiques que donaran vida a fotografies del segle XIX mitjançant miralls que les dotaran de tres dimensions.
A més, el Tibidabo estrenarà una proposta per a la seva Sala Lego. L’espai CreaTibi by Lego fomentarà les vocacions científiques mitjançant una programació i una decoració inspirada en l’arribada de la dona a la lluna. En una proposta en la qual ha col·laborat Abacus Educació, l’espai oferirà materials didàctics i un contingut de realitat virtual que permetran als seus joves visitants interactuar amb continguts vinculats a la robòtica i l’espai.
Les novetats d’aquesta temporada no es limitaran només a les seves instal·lacions i espais, sinó que s’estenen als espectacles, amb propostes per a tots els públics i amb noves iniciatives solidàries. A més, el Tibidabo treballa per a posicionar la seva planta superior com una visita obligada per a qui arribi a la capital catalana, per les vistes panoràmiques que ofereix el seu mirador, ha explicat la directora del parc d’atraccions, Rosa Ortiz.
El Tibidabo preveu superar els 708.000 visitants al parc aquesta temporada, i els 806.000 passatgers del seu funicular d’accés, la Cuca de Llum
Amb aquestes novetats, el Tibidabo encara la seva nova temporada amb la perspectiva de mantenir la línia de creixement dels últims anys. En aquest sentit, aspira a superar els 708.000 visitants durant 2024, després d’haver rebut a 681.000 en 2023, un 10% més que l’any anterior. També espera augmentar els viatgers amb la seva Cuca de Llum, el funicular que porta als visitants fins a aquest parc d’atraccions d’altura. Superant els visitants del parc, el Tibidabo va depassar els 806.000 passatgers de la Cuca de Llum la passada temporada, i ara vol arribar als 900.000. Tot en una temporada que obre aquest dissabte i en la qual manté la seva ambició de ser més que un parc d’atraccions i consolidar-se com un espai emblemàtic de la ciutat amb propostes educatives, esportives i culturals.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…