El TNC acollirà el primer cap de setmana d'abril una nova edició del festival després de dos anys d'absència
Torna del 2 al 3 d’abril All Those Food Market, un mercat concebut per gaudir de la gastronomia i donar a conèixer les propostes de joves emprenedors que busquen obrir-se camí amb la comercialització de productes alimentaris innovadors o basats en matèries primeres de màxima qualitat.
Després de dos anys d’absència a conseqüència de la pandèmia, All Those tornarà a convertir-se el cap de setmana que ve en un pla perfecte per gaudir de Barcelona en família o amb amics als jardins del Teatre Nacional de Catalunya (TNC). A més de poder degustar o comprar a les parades els diferents productes que es presentaran a la fira, el gran atractiu d’All Those és poder assaborir interessantíssimes propostes de street food mentre es pren una cervesa artesana acompanyada de bona música. L’entrada de tres euros permet també participar en tallers pensats per a tota la família, amb propostes com decorar galetes artesanals amb flors; sembrar maduixes i tomàquets; conèixer com s’extreu la mel de les bresques o tasts de cerveses artesanes.
En aquesta edició de primavera —All Those celebra també un festival nadalenc– comptarà amb diversos projectes emergents que s’uniran a clàssics d’altres edicions. Així, de nou estarà present al mercat el restaurant Gresca del reconegut xef barceloní Rafa Peña i hi haurà novetats com les pizzes de massa mare de Can Pizza o la trencadora proposta asiàtica de Tamae, l’última creació dels xefs Albert Raurich i Eugeni de Diego. Altres marques participants són Lamum Cuina Thai, A Tu Bola, Fast Eddie, L’Olla de Sichuan o Vermut El Bandarra.
A diferència d’altres anys, els expositors no estaran al vestíbul interior del TNC, sinó que tot el festival es farà a l’aire lliure. Tes d’especialitat, olis, mels, sobrassades ecològiques, salses veganes, xocolates bean to bar, o melmelades són alguns dels productes que estaran presents, juntament amb els mochis japonesos d’Ochiai o els gelats de Delacrem. Com a novetat, s’estrena l’Spicy Corner, que pretén ser una oda a la cultura picant. Sis productors artesanals de salses picants, encapçalats per Bravasa, presentaran els seus productes i difondran els beneficis d’afegir-hi un toc atrevit a la gastronomia.
A més de premiar el paladar, All Those sempre ha donat protagonisme al benestar personal i de la llar i també hi haurà expositors de cosmètica natural, plantes, davantals tenyits amb tints naturals o ceràmica.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…