FIATC estrena una campanya 360 per potenciar el coneixement de marca

En aliança amb l'agència creativa Honest i la productora Albiñana Films, el grup assegurador busca incrementar la seva notorietat i accelerar la captació de clients en el marc del seu nou pla estratègic

FIATC és un dels grups asseguradors més antics de Catalunya, fundat el 1930 i amb seu a l’Avinguda Diagonal de Barcelona. La marca comercial de l’entitat, no sempre fàcil de recordar, és un acrònim que respon a un nom societari original que molt poques persones coneixen: Federació Industrial d’Autotransports de Catalunya. Avui, poc importa què signifiquen realment aquestes sigles, però la companyia sí que s’ha proposat millorar el coneixement de marca amb el llançament de la seva primera campanya publicitària 360º, batejada amb el lema 5 Lletres que donen tranquil·litat.

Ideada per l’agència barcelonina Honest i dirigida i produïda per Albiñana Films, la campanya busca explicar d’una manera propera l’objectiu principal de FIATC: oferir tranquil·litat als seus clients amb un ventall d’assegurances que permeten protegir els diferents àmbits i moments de la seva vida. “La campanya busca millorar el coneixement de la marca per generar confiança entre el públic i donar suport així la tasca comercial dels nostres mediadors”, explica el grup presidit per Joan Castells. “Les nostres cinc lletres signifiquen moltes coses, perquè ens vam inspirar en tu perquè cadascú senti que té l’assegurança que necessita”, diu l’espot, del que s’han realitzat versions de 40″, 20″ i 10.

Així, l’anunci dóna veu a diferents perfils de client de FIATC perquè donin significat a cadascuna de les cinc lletres. “Font Il·limitada d’Absoluta Tranquil·litat i Confiança”, defineix una de les protagonistes. “Fora Impossibles Ara Tenim Casa”, expressa una altra. A l’espot se succeeixen diferents escenes quotidianes i en diferents etapes de la vida, amb una imatge molt cuidada que dóna especialment importància a la llum.

La campanya per incrementar la notorietat de marca és una de les iniciatives emmarcades en el nou pla estratègic del grup assegurador, que vol dinamitzar així la seva xarxa comercial. Es pot veure a la televisió, ràdio i mitjans digitals, a més de comptar amb presència en xarxes socials, amb el suport d’influencers. La planificació de mitjans ha estat desenvolupada amb Havas Media.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Creativitat

El Museu Picasso viatja a París a ritme de cancan

L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024