FIATC estrena una campanya 360 per potenciar el coneixement de marca

En aliança amb l'agència creativa Honest i la productora Albiñana Films, el grup assegurador busca incrementar la seva notorietat i accelerar la captació de clients en el marc del seu nou pla estratègic

FIATC és un dels grups asseguradors més antics de Catalunya, fundat el 1930 i amb seu a l’Avinguda Diagonal de Barcelona. La marca comercial de l’entitat, no sempre fàcil de recordar, és un acrònim que respon a un nom societari original que molt poques persones coneixen: Federació Industrial d’Autotransports de Catalunya. Avui, poc importa què signifiquen realment aquestes sigles, però la companyia sí que s’ha proposat millorar el coneixement de marca amb el llançament de la seva primera campanya publicitària 360º, batejada amb el lema 5 Lletres que donen tranquil·litat.

Ideada per l’agència barcelonina Honest i dirigida i produïda per Albiñana Films, la campanya busca explicar d’una manera propera l’objectiu principal de FIATC: oferir tranquil·litat als seus clients amb un ventall d’assegurances que permeten protegir els diferents àmbits i moments de la seva vida. “La campanya busca millorar el coneixement de la marca per generar confiança entre el públic i donar suport així la tasca comercial dels nostres mediadors”, explica el grup presidit per Joan Castells. “Les nostres cinc lletres signifiquen moltes coses, perquè ens vam inspirar en tu perquè cadascú senti que té l’assegurança que necessita”, diu l’espot, del que s’han realitzat versions de 40″, 20″ i 10.

Així, l’anunci dóna veu a diferents perfils de client de FIATC perquè donin significat a cadascuna de les cinc lletres. “Font Il·limitada d’Absoluta Tranquil·litat i Confiança”, defineix una de les protagonistes. “Fora Impossibles Ara Tenim Casa”, expressa una altra. A l’espot se succeeixen diferents escenes quotidianes i en diferents etapes de la vida, amb una imatge molt cuidada que dóna especialment importància a la llum.

La campanya per incrementar la notorietat de marca és una de les iniciatives emmarcades en el nou pla estratègic del grup assegurador, que vol dinamitzar així la seva xarxa comercial. Es pot veure a la televisió, ràdio i mitjans digitals, a més de comptar amb presència en xarxes socials, amb el suport d’influencers. La planificació de mitjans ha estat desenvolupada amb Havas Media.

Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Gaudeix de Barcelona

Les fotografies de Cristina García Rodero inauguraran la galeria d’art Seltz

El centre expositiu d'art contemporani, que compta amb 400 metres quadrats per a exposicions, obrirà…

9 d'abril de 2025
  • Lletres

Barcelona celebrarà un Sant Jordi més ample i segur

La superilla literària de Passeig de Gràcia, La Rambla i Gran de Gràcia tornaran a…

9 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

L’aigua tornarà a brollar de les fonts de Barcelona en els pròxims mesos

La Font Màgica de Montjuïc es reactivarà després d'estiu, amb l'objectiu que estigui llesta per…

9 d'abril de 2025
  • Barcelona Science Week

“La investigació que es fa al Sincrotró Alba ens situa entre els millors del món”

Llicenciada i doctora en Física, Caterina Biscari dirigeix el Sincrotró Alba des de l’any 2012,…

9 d'abril de 2025
  • Good News Barcelona

El taller per als trens d’FGC que aniran a l’aeroport comença a aixecar-se a Alstom

L'àrea annexa a la factoria de Santa Perpètua de Moguda comptarà amb una superfície de…

9 d'abril de 2025
  • Barcelona Science Week

El BSC es connecta amb la innovació empresarial

En un entorn global cada vegada més competitiu i canviant, la innovació s'ha convertit en…

9 d'abril de 2025