La multinacional ofereix tecnologia low code a bancs i companyies per desenvolupar pàgines web i aplicacions mòbils
Veritran coneixia Barcelona i el seu entorn empresarial després de visitar-la cada any amb motiu del Mobile World Congress (MWC). Aquest va ser un dels factors que la van convèncer per ubicar-hi la seva primera oficina a Europa, que li havia de servir per iniciar la seva expansió al continent. Pensant en l’expositor que tindran aquest febrer al MWC, la responsable de la seu barcelonina, Gabriela Giannattasio, exposa que també va ser clau la visita al Barcelona Tech City que va fer amb el conseller delegat de Veritran, Marcelo González. Altres aspectes que van a jugar a favor de la capital catalana van ser la presència de perfils internacionals i el seu lideratge com a pol tecnològic de referència per al sud d’Europa.
Giannattasio recorda com els tràmits per obrir la nova seu van coincidir amb els primers mesos de la pandèmia i la constitució es va acabar fent el setembre de 2020. Veritran està especialitzada a oferir tecnologia low code a bancs per desenvolupar eines digitals, com pàgines web o aplicacions mòbils, de manera estandarditzada, una necessitat que s’ha vist accelerada amb la covid. La fintech, amb una forta presència a Argentina i estesa per tot Llatinoamèrica, ara està obrint el focus per arribar a altres sectors, com el retail o la salut, després d’haver sumat 17 anys d’experiència en l’àmbit bancari més tradicional, amb clients com BBVA.
L’arrencada atípica de l’oficina a Barcelona es va combinar amb el teletreball i ha fet que alguns membres de l’equip no s’hagin acabat de conèixer fins fa poc. L’oficina de Veritran a Barcelona, ubicada a la Diagonal, està formada per tres treballadors, que es coordinen amb altres departaments de la multinacional argentina, amb una plantilla global que se situa en els 400 empleats, i treballen amb consultores o empreses com la navarresa Veridas, Visa i Mastercard per desenvolupar certes tasques.
La directiva explica que fer créixer l’equip és un dels reptes d’aquest 2022, així com continuar impulsant l’expansió a Europa de la companyia, a força de donar-la a conèixer i anar guanyant visibilitat. Durant aquest any i mig, Veritran ha anat presentant la seva tecnologia a empreses locals i ha sumat clients, tot i que no indica quins són ni els ingressos que han generat. A diferència de la tasca que la multinacional fa a Amèrica Llatina, més centrada a disminuir l’exclusió financera de la població, l’empresa veu a Europa un mercat on poder millorar l’experiència digital dels clients.
L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…