L'empresa emergent tanca la seva tercera ronda i dona entrada a nous inversors com Thomson Reuters Ventures i GED Conexo Ventures
Els sous sota demanda de Payflow continuen arribant a més treballadors. La startup acaba de tancar la seva tercera ronda de finançament, per un valor de 6 milions d’euros. En l’operació, han participat els seus principals inversors, Seaya Ventures, Cathay Innovation, 6 Degrees Capital i Wayra, però també se n’han sumat nous, com Thomson Reuters Ventures, amb seu als Estats Units, i GED Connexo Ventures, radicat a Madrid.
Els recursos obtinguts en aquesta ronda han de servir a la companyia barcelonina per continuar creixent en els mercats on opera, Espanya, Portugal, Colòmbia i el Perú. Anteriorment, havia estat present a Xile. També destinarà els 6 milions d’euros a acostar-se a la rendibilitat, sense concretar el termini.
La fintech va néixer en plena pandèmia, el mes de març del 2020. Malgrat el context de paràlisi econòmica, va tancar la seva primera ronda un mes després, per un import de dos milions d’euros. La seva segona ronda, per un tíquet de vuit milions d’euros, va arribar a principis del 2022. En les dues primeres rondes també va participar l’acceleradora estatunidenca Y Combinator, que ja no ho ha fet en la transacció actual. A més de les rondes, la companyia s’ha finançat mitjançant deute, amb 20 milions d’euros adquirits a través de BBVA Spark i altres inversors de deute.
La proposta de Payflow consisteix a permetre que els treballadors puguin cobrar part del seu salari abans d’arribar a final de mes. L’avançament es gestiona a través d’una aplicació mòbil, on també se’ls proporcionen consells financers i mètodes d’estalvi, i una plataforma en el núvol que s’integra amb el software per pagar les nòmines. Segons la startup, oferir aquesta opció als empleats d’una companyia ajuda a reduir la rotació de treballadors i millora la productivitat. Alguns dels seus clients són empreses com Telefónica, Quirón Salud, Decathlon, Alsa, Alcampo i Ilunion.
Fundada fa quatre anys a Barcelona per Avinash Sukhwani i Benoît Menardo, la companyia disposa d’una plantilla de 40 treballadors. Es tracta d’una xifra lleugerament inferior a la que tenia quan va tancar la seva segona ronda, l’any 2022, quan comptava amb 45 empleats.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…