L'acadèmia digital per formar emprenedors obté finançament del fons Oryon Universal per incrementar la seva plantilla, llançar nous cursos i avançar en la seva expansió internacional
Recursos econòmics per a l’escola d’emprenedoria Founderz, creada el 2020 per Pau Garcia-Milà i Anna Cejudo. La startup educativa es defineix com “una escola de negocis online” que permet aprendre “tot el que un necessita per emprendre amb èxit”. Aplica la metodologia del microlearning, que facilita als alumnes aprendre al seu ritme a qualsevol hora o a qualsevol lloc, ja que l’ensenyament es basa en sessions de vídeo pràctiques de 5 a 20 minuts, per això amb mitja hora de dedicació diària es pot seguir el curs.
Founderz acaba de tancar una ronda de finançament de 430.000 euros que ha estat liderada per Oryon Universal, firma d’inversió en startups de base tecnològica amb seu al 22@ i dirigida per Victor Giné. Entre la vintena de participades d’Oryon figuren també DoGood People, Yumminn i Onalabs.
Segons Founderz, els fons aixecats en aquesta ronda es destinaran a ampliar l’equip de l’escola en línia per subscripció, que actualment està format per dotze persones. També augmentarà la cartera de cursos disponibles en format microlearning i consolidarà la presència de l’empresa a Espanya, Equador, Mèxic i Xile per poder iniciar més endavant l’expansió internacional cap a nous mercats. En el seu primer any de vida, per Founderz han passat uns 2.000 alumnes.
“Aquesta ronda marcarà un punt d’inflexió en el desenvolupament i el creixement del nostre programa: després de validar la nostra formació per a emprenedors en format microlearning, ara volem liderar aquest nínxol de mercat”, afirma Pau Garcia-Milà, cofundador i conseller delegat de Founderz. Garcia-Milà va ser el creador el 2005 de l’empresa tecnològica eyeOS, que va ser adquirida per Telefónica el 2014. Altres dels projectes que ha impulsat són InBrainz i Cool Bananas.
Victor Giné, d’Oryon Universal, assenyala que Founderz “és un projecte estratègic” per al grup inversor, ja que suposa “una via directa per detectar el talent digital ocult i apostar-hi”. “A més —afegeix—, es tracta d’una escola en línia que proporciona eines per aprendre a emprendre, formar-se en habilitats amb més demanda al mercat i desenvolupar tot el seu potencial per impulsar el seu propi projecte”.
Un dels nous cursos que oferirà Founderz és un “màster online” sobre Blockchain i Negoci a la Web3 dut a terme en aliança amb la plataforma de compravenda d’actius digitals i criptomonedes Binance.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…