Freshly Cosmetics obre en el centre Glòries una segona botiga a Barcelona

El nou establiment és el primer que la marca de cosmètica natural ubica en un centre comercial i reforça la seva aposta per la venda directa, un negoci amb què espera obtenir més del 5% de la facturació aquest any

Freshly Cosmetics ha triat Barcelona per testejar la venda directa dins d’un centre comercial amb l’obertura aquest divendres, coincidint amb l’inici de mes i la tornada de les vacances, d’una botiga al recinte Westfield Glòries. L’establiment és el segon de la marca de cosmètica natural a la capital catalana i el cinquè de la seva xarxa de punts de venda directa, que fins ara sempre havia instal·lat a peu de carrer.

La companyia de Reus portava temps analitzant la idoneïtat de tenir presència en centres comercials perquè aquestes zones “poden oferir unes possibilitats gairebé il·limitades a l’hora de seguir connectant amb els Freshly Fans i oferir-los noves experiències”, manifesta Nico Arregui, Head of Retail de Freshly Cosmetics. Actualment, la marca té més d’1,7 milions de seguidors a les xarxes socials, segons dades de la companyia, que no només compren online.

Amb una inversió de 200.000 euros i la creació de cinc llocs de treball, la botiga de Glòries augmentarà el negoci offline de la marca per sobre del 5% de la seva facturació global. La startup va registrar unes vendes de 45 milions d’euros l’any passat, xifra que suposa un creixement del 50% respecte a 2020 i el triple que l’any 2019, previ a la pandèmia.

Els ingressos per venda directa provenien fins ara de quatre establiments oberts des de 2019. El primer d’ells, el del Carrer Portaferrisa a Barcelona, al que es van sumar les botigues de Madrid (Fuencarral,46), València (Colom, 58) i Reus (Monterols, 21). Per seguir amb l’expansió, per aquest mes de setembre, la firma té prevista també l’obertura de portes al Carrer Tetúan, a Sevilla.

Els Freshly Fans trobaran els seus productes en una zona privilegiada del centre comercial Glòries: a la plaça central, entre les marques Uniqlo i Munich. Es tracta d’un espai de 130 metres quadrats amb tota la gamma de productes vegans, formulats amb més del 99% d’ingredients d’origen natural i testats dermatològicament. En total gairebé una vuitantena de referències entre productes facials, corporals, capil·lars, maquillatges (Freshly Makeup), productes per a nens i nenes (Freshly Kids) i també per a mascotes (Freshly Pets).

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

La Fundació La Caixa destinarà 225 milions a acció social a Catalunya

L'entitat augmenta en 38 milions el seu pressupost respecte a 2023, a través d'un conveni…

25 d'octubre de 2024
  • La Punyalada

Vinçon no era Ikea

El DHUB realitza un exercici comparatista interessant entre dues fonts de disseny que no podrien…

25 d'octubre de 2024
  • Good News Barcelona

Experts demanen simplificar tràmits per potenciar l’atracció de talent internacional

Directius de Barcelona Finance Hub, Orience i Kantox, i el cònsol adjunt de Mèxic a…

25 d'octubre de 2024
  • Good News Barcelona

Catrines i calaveres mexicanes prendran CASA SEAT per Halloween

La icònica celebració mexicana inspirarà una festa promoguda amb Bresh i Baf!, que se celebrarà…

25 d'octubre de 2024
  • Good News Barcelona

De La Volateria a la T1

Amb el cinquè i darrer capítol que des de ‘The New Barcelona Post’ dediquem a…

24 d'octubre de 2024
  • Good News Barcelona

Empresaris catalans i valencians urgeixen a accelerar el Corredor Mediterrani

Foment del Treball i l'Associació Valenciana d'Empresaris s'han citat davant l'Estació de Sants per clamar…

24 d'octubre de 2024