Freshly Cosmetics obre en el centre Glòries una segona botiga a Barcelona

El nou establiment és el primer que la marca de cosmètica natural ubica en un centre comercial i reforça la seva aposta per la venda directa, un negoci amb què espera obtenir més del 5% de la facturació aquest any

Freshly Cosmetics ha triat Barcelona per testejar la venda directa dins d’un centre comercial amb l’obertura aquest divendres, coincidint amb l’inici de mes i la tornada de les vacances, d’una botiga al recinte Westfield Glòries. L’establiment és el segon de la marca de cosmètica natural a la capital catalana i el cinquè de la seva xarxa de punts de venda directa, que fins ara sempre havia instal·lat a peu de carrer.

La companyia de Reus portava temps analitzant la idoneïtat de tenir presència en centres comercials perquè aquestes zones “poden oferir unes possibilitats gairebé il·limitades a l’hora de seguir connectant amb els Freshly Fans i oferir-los noves experiències”, manifesta Nico Arregui, Head of Retail de Freshly Cosmetics. Actualment, la marca té més d’1,7 milions de seguidors a les xarxes socials, segons dades de la companyia, que no només compren online.

Amb una inversió de 200.000 euros i la creació de cinc llocs de treball, la botiga de Glòries augmentarà el negoci offline de la marca per sobre del 5% de la seva facturació global. La startup va registrar unes vendes de 45 milions d’euros l’any passat, xifra que suposa un creixement del 50% respecte a 2020 i el triple que l’any 2019, previ a la pandèmia.

Els ingressos per venda directa provenien fins ara de quatre establiments oberts des de 2019. El primer d’ells, el del Carrer Portaferrisa a Barcelona, al que es van sumar les botigues de Madrid (Fuencarral,46), València (Colom, 58) i Reus (Monterols, 21). Per seguir amb l’expansió, per aquest mes de setembre, la firma té prevista també l’obertura de portes al Carrer Tetúan, a Sevilla.

Els Freshly Fans trobaran els seus productes en una zona privilegiada del centre comercial Glòries: a la plaça central, entre les marques Uniqlo i Munich. Es tracta d’un espai de 130 metres quadrats amb tota la gamma de productes vegans, formulats amb més del 99% d’ingredients d’origen natural i testats dermatològicament. En total gairebé una vuitantena de referències entre productes facials, corporals, capil·lars, maquillatges (Freshly Makeup), productes per a nens i nenes (Freshly Kids) i també per a mascotes (Freshly Pets).

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • Creativitat

El Museu Picasso viatja a París a ritme de cancan

L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024