La pandèmia no ha impedit a Holaluz avançar en el seu ambiciós pla de creixement, basat en una nova forma de relació amb els clients i en la gestió d'instal·lacions fotovoltaiques a les teulades per impulsar l'energia renovable
Deu anys després del seu naixement, Holaluz avança a bon ritme en els seus plans per arribar al milió de clients l’any 2023. L’empresa barcelonina de comercialització d’energia d’origen 100% renovable ha tancat 2020 amb una cartera de 297.816 contractes de subministrament, xifra que suposa haver captat 70.608 nous clients en l’any de la pandèmia, un 31% més que el 2019.
En el seu últim exercici fiscal, tancat el passat mes de setembre, la companyia ha assolit una facturació de 235,9 milions d’euros, amb un creixement del 13% respecte als 208,8 milions de 2019. Encara que segueix registrant pèrdues comptables, Holaluz ha elevat el seu marge brut a 27,3 milions i el seu ebitda a 3,5 milions, amb creixements del 67% i del 35%, respectivament.
L’empresa fundada per Carlota Pi, Oriol Vila i Ferran Nogué va posar en marxa l’estiu passat La Revolució de les Teulades, una estratègia comercial amb la qual pretén impulsar l’autoconsum elèctric i multiplicar els punts de producció d’energia renovable mitjançant la instal·lació de plaques fotovoltaiques als terrats dels edificis d’habitatges. Així, des del passat mes de juny, Holaluz ha crescut en un 61% en la gestió d’instal·lacions fotovoltaiques, amb un total de 3.033 a 30 de setembre de 2020. Al tancament de l’any natural, al desembre, aquesta xifra ja superava les 4.000 unitats, un 350% més que el 2019.
Des de fa poc més d’un any, Holaluz cotitza al BME Growth (l’antic MAB), on es va estrenar amb una col·locació d’accions que li va permetre captar 30 milions d’euros per finançar un pla de creixement que implica arribar a un milió de clients l’any 2023. En aquest exercici també es preveuen gestionar 50.000 instal·lacions fotovoltaiques i assolir els 1000 MW en contractes de representació amb productors de renovables.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…