Good News Barcelona

Impress capta 100 milions per seguir expandint-se en països europeus

La startup especialitzada en tractaments digitals per a ortodòncies invisibles vol estendre la seva xarxa de centres amb noves obertures pròpies o amb compres i fusions i aprofundir en la innovació del producte que fabrica a Barcelona

Sis mesos després de posar en marxa, a Barcelona, una fàbrica per produir amb impressores 3D fundes dentals (alineadors transparents), la companyia Impress planteja ja una possible ampliació de la planta després d’anunciar que ha tancat una ronda de finançament de gairebé 100 milions d’euros. El procés l’han subscrit el fons de capital risc LBO France, Norgine Ventures i Claret Capital Partners, que s’han sumat a inversors que ja havien participat en anteriors rondes com TA Ventures, Uniqa Ventures i Nickleby Capital. La companyia ha informat que d’aquí a dos mesos incorporarà altres inversors que aportaran uns 25 milions d’euros més.

Els recursos es destinaran en una primera fase a l’expansió del negoci a Europa, amb l’obertura de nous mercats i l’ampliació de la xarxa de centres odontològics, ja sigui per creixement orgànic o amb compres i fusions, i potenciant les inversions en tecnologia. 

El seu model d’assistència digital es basa en una xarxa de clíniques híbrides que es recolzen en un equip clínic i en una tecnologia integrada verticalment. La startup assegura que el 80% de les seves clíniques són rendibles. Fundada el 2019 a Barcelona, la startup impulsada pel doctor Khaled Kasem i els emprenedors Diliara i Vladimir Lupenko té 130 clíniques a 8 països, amb una plantilla global de més de 1.000 treballadors, 500 dels quals metges especialitzats en ortodòncia.

Aquesta estructura, amb una mitjana de 60 clients diaris a cada centre —segons informació facilitada per la pròpia companyia—, la factoria de la Zona Franca a Barcelona preveu tancar aquest any amb una producció de dos milions d’aparells odontològics.

Impress ofereix als seus clients una aplicació mòbil que permet a pacients i metges interactuar a distància per seguir el tractament de les ortodòncies invisibles. Recentment, ha habilitat un model de subscripció de pagament que possibilita serveis d’atenció bucodental després del tractament. L’empresa preveu vendre aquest servei a 20.000 subscriptors en el proper any després d’haver-ne venut 1.000 durant el primer mes del seu llançament.

Els tractaments odontològics d’Impress combinen l’atenció personalitzada amb el seguiment i control online.
Compartir
Publicado por
Maria Teresa Coca

Artículos recientes

  • Dins la Copa de l'Amèrica
  • Good News Barcelona

L’Emirates Team New Zealand: l’equip que va portar la Copa de l’Amèrica i vol tornar a guanyar-la

Els neozelandesos s'han instal·lat a l'antiga terminal de Baleària, entre escales automàtiques i taquilles, i…

6 de setembre de 2024
  • El Bar del Post

Jordi Amor: En constant recerca de l’autor

“Com tothom, soc moltes persones alhora. I una d'aquestes persones és un narrador que, al…

6 de setembre de 2024
  • La punyalada

Rectificar

L’Ajuntament ha arribat a la sana conclusió que situar unes plantes en un carrer del…

6 de setembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sail Team BCN es prepara per passar a la història amb vocació de continuïtat

L'equip femení i juvenil que competirà a la Copa de l'Amèrica entrena a la seva…

5 de setembre de 2024
  • Good News Barcelona

Panerai desembarca a Passeig de Gràcia amb la seva primera ‘boutique’ a Barcelona

La firma d'alta rellotgeria ha obert de la mà de Rabat i buscant coincidir amb…

5 de setembre de 2024
  • Gastronomia

Estrella Damm ret homenatge a la 37a Copa Amèrica amb una edició limitada de la seva llauna de 25cl

Estrella Damm, patrocinador oficial de la Louis Vuitton 37a America’s Cup, ha llançat una edició…

5 de setembre de 2024