La startup especialitzada en tractaments digitals per a ortodòncies invisibles vol estendre la seva xarxa de centres amb noves obertures pròpies o amb compres i fusions i aprofundir en la innovació del producte que fabrica a Barcelona
Sis mesos després de posar en marxa, a Barcelona, una fàbrica per produir amb impressores 3D fundes dentals (alineadors transparents), la companyia Impress planteja ja una possible ampliació de la planta després d’anunciar que ha tancat una ronda de finançament de gairebé 100 milions d’euros. El procés l’han subscrit el fons de capital risc LBO France, Norgine Ventures i Claret Capital Partners, que s’han sumat a inversors que ja havien participat en anteriors rondes com TA Ventures, Uniqa Ventures i Nickleby Capital. La companyia ha informat que d’aquí a dos mesos incorporarà altres inversors que aportaran uns 25 milions d’euros més.
Els recursos es destinaran en una primera fase a l’expansió del negoci a Europa, amb l’obertura de nous mercats i l’ampliació de la xarxa de centres odontològics, ja sigui per creixement orgànic o amb compres i fusions, i potenciant les inversions en tecnologia.
El seu model d’assistència digital es basa en una xarxa de clíniques híbrides que es recolzen en un equip clínic i en una tecnologia integrada verticalment. La startup assegura que el 80% de les seves clíniques són rendibles. Fundada el 2019 a Barcelona, la startup impulsada pel doctor Khaled Kasem i els emprenedors Diliara i Vladimir Lupenko té 130 clíniques a 8 països, amb una plantilla global de més de 1.000 treballadors, 500 dels quals metges especialitzats en ortodòncia.
Aquesta estructura, amb una mitjana de 60 clients diaris a cada centre —segons informació facilitada per la pròpia companyia—, la factoria de la Zona Franca a Barcelona preveu tancar aquest any amb una producció de dos milions d’aparells odontològics.
Impress ofereix als seus clients una aplicació mòbil que permet a pacients i metges interactuar a distància per seguir el tractament de les ortodòncies invisibles. Recentment, ha habilitat un model de subscripció de pagament que possibilita serveis d’atenció bucodental després del tractament. L’empresa preveu vendre aquest servei a 20.000 subscriptors en el proper any després d’haver-ne venut 1.000 durant el primer mes del seu llançament.
La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…
Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…
L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…
El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició
La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…
A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…