La companyia catalana, especialitzada en estratègies de publicitat en botigues i superfícies comercials, genera un 70% del seu volum de negoci fora d'Espanya, amb presència en nou països i tres continents
Fernando de Vicente, conseller delegat d'in-Store Media.
In-Store Media continua la seva expansió internacional. La firma catalana, especialitzada en estratègies de publicitat i dinamització de vendes en suports publicitaris de botigues i grans superfícies comercials, desembarca a Itàlia a través d’una aliança amb Carrefour. Amb aquest acord, la marca estén la seva presència a nou països, cinc d’ells a Europa, i actualment genera un 70% de la seva facturació fora d’Espanya, on també concentra el 60% dels seus empleats.
L’entrada en el mercat italià s’ha efectuat amb una aliança amb Carrefour a través de Unlimitail, la joint-venture de Grup Carrefour amb Publicis Group, i amb la qual In-Store Media també va arribar a un acord fa uns mesos per a gestionar els suports publicitaris de les botigues d’aquest supermercat a Espanya.
“Identifiquem aquest mercat com un de gran potencial en el sector i preveiem que, a curt termini, es converteixi en un dels pilars estratègics del grup”, ha valorat el conseller delegat de in-Store Media, Fernando de Vicente. La firma catalana ha obert una oficina a Milà per a coordinar la seva activitat al país italià, i preveu implementar-ne les primeres campanyes al febrer.
En l’últim any la companyia ha tancat onze nous contractes, set d’ells internacionals, que ja generen una facturació anual de més de 25 milions d’euros. A més d’Itàlia i Espanya, la marca també té presència a França, Portugal, Xile, Mèxic, Argentina, Polònia i Filipines. El conseller delegat de la firma considera la internacionalització com una “palanca clau per al creixement de la companyia” i projecta l’obertura de dos nous mercats en els pròxims quatre anys, amb el punt de mira en el continent asiàtic i l’Orient Mitjà, a més de consolidar la seva presència a Sud-amèrica. La multinacional catalana també es reafirma en el seu objectiu de superar els 160 milions de facturació l’any 2026.
Fundada l’any 1998 a Barcelona, la firma gestiona actualment 330 centres comercials, 1.500 hipermercats, 6.000 supermercats, 60 farmàcies i 92 botigues departamentals a tres continents, i compta amb clients com El Corte Inglés, Alcampo, Samsung o Apple. L’accionariat de la multinacional està format per ISP Hòlding —societat de la família Rodés—, Artá Capital i Pablo Vilá.
Entre les troballes destaquen un paviment ceràmic del segle XIV, una imatge de Sant Antoni…
La sisena edició del festival 'Barcelona Obertura Ciutat de Clàssica' oferirà 18 concerts al Palau…
Totes dues entitats presidides per Isidre Fainé tornaran a situar-se a la Diagonal de Barcelona
La gestora ha captat ja 44 milions d'euros, amb els quals compta amb més de…
L'empresa gironina invertirà tres milions en les noves obertures i en els 150 centres ja…
L'estudi de la UB encarregat per la Fundació Barcelona Capital Nàutica situa en 12.800 els…