In-Store Media invertirà 55 milions per duplicar el negoci el 2026

La firma catalana especialitzada en estratègies de màrqueting, publicitat i dinamització de vendes a les botigues ha tancat el 2021 amb una facturació de 75 milions d'euros, amb un creixement del 10% respecte del 2019

La companyia catalana especialitzada en estratègies de màrqueting publicitat i dinamització de vendes a les botigues in-Store Media preveu invertir 55 milions d’euros fins al 2026 per incrementar la digitalització del punt de venda físic, el desenvolupament publicitari del canal online dels comerços i l’expansió internacional.

Aquests tres elements centren el pla d’expansió de la firma, que és present a 9 països, amb un pes destacat a Espanya, on obté el 40% dels ingressos. El 2021, l’empresa va registrar una facturació de 75 milions d’euros, un 10% més de facturació respecte del 2019. Segons la companyia, el negoci arribarà als 167 milions el 2026.

Actualment, in-Store Media compta amb 196 empleats i gestiona serveis a 330 centres comercials, 1.500 hipermercats, 5.821 supermercats, 57 farmàcies i 92 departaments a tot el món. L’accionariat d’in-Store Media Group està format per Pablo Vilá, ISP Holding —societat de la família Rodés— i Artá ​​Capital.

Per a in-Store Media són bàsics la digitalització del punt de venda físic, amb més de 1.200 punts digitalitzats a 7 països i més de 8.000 pantalles instal·lades, i el desenvolupament dels canals d’e-commerce, que pesen gairebé un 30% del volum de negoci anual. Però l’objectiu per al 2026 és elevar aquest percentatge al 42,5%, amb un 35% dels seus ingressos publicitaris generats a través dels seus circuits digitals i un 7,5% gràcies al desenvolupament dels circuits de publicitat als portals online de gran consum.

Pel que fa als plans d’internacionalització, la firma ha informat que, de cara als propers quatre anys, pretén que arribi al 70% del negoci. Per això posarà el focus al continent asiàtic, a països com Vietnam, Indonèsia o Malàisia. Així mateix, obrirà nous mercats a Llatinoamèrica i continuarà el creixement a Europa Central.

Després del darrer exercici, “un any espectacular”, segons el conseller delegat Aleix Martí, les previsions situen la facturació del 2022 en 80 milions d’euros. La firma oferirà a comerços i cadenes eines perquè “comuniquin la seva proposta de valor al consumidor de manera adequada”, perquè “la pandèmia ha accelerat canvis al shopper i aquest exigeix ​​cada vegada més una major flexibilitat, rapidesa i personalització de la seva experiència de compra, provocant que la comunicació al punt de venda sigui més crítica que mai”, segons Aleix Martí.

La companyia catalana gestiona més de 1.200 punts digitalitzats a set països.
Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024
  • Opinió

L’hora de la resiliència urbana

A finals d’agost del 2005, l’huracà Katrina colpejava les costes del sud-est dels Estats Units,…

19 de novembre de 2024