Obre aquest dissabte a Diagonal Mar un nou concepte d'establiment de moda i complements que ofereix una experiència de compra totalment digitalitzada, amb importants avenços tecnològics a la línia de caixes i als emprovadors i una superfície de 1.900 metres quadrats
El consumidor realitzarà les compres a la botiga Lefties de Diagonal Mar per mitjà del sistema de pagament Easy Pay.
Inditex ha triat Barcelona per iniciar la transformació de la cadena d’establiments de la marca Lefties i convertir-la en la primera del grup tèxtil que implementarà avenços tecnològics com el procés de compra Easy Pay. Aquest innovador sistema de pagament utilitza la lectura d’etiquetes RFID per escanejar, a l’instant, els articles que els clients volen adquirir ja que permet eliminar les clàssiques alarmes de plàstic que actualment incorporen les peces i els complements.
Les millores s’han incorporat a Lefties Digital Store, la botiga que demà s’inaugurarà al centre comercial Diagonal Mar, i que serà el punt de partida per estendre el model de la botiga del futur a les principals capitals espanyoles abans de final d’any. Al tancament del primer trimestre del 2022, la marca disposava de 84 establiments, dels quals 14 botigues estan a Catalunya.
L’ensenya també opera en nou mercats més –Portugal, Mèxic, Qatar, Aràbia Saudita, Marroc, Tunísia, Emirats Àrabs, Egipte, Oman, Kuwait, Abu Dhabi, Andorra i Israel–, amb una xarxa global de més de 160 establiments.
Inditex aposta, a través de la seva ensenya de roba low cost, per les darreres novetats tecnològiques per oferir al consumidor una experiència de compra totalment digitalitzada, amb la idea de reforçar l’omnicanalitat i la compra en línia, ja que una zona de la botiga estarà destinada als punts de recollida i devolució de les peces adquirides online, amb un procés totalment automatitzat. El grup Inditex preveu que la compra online superi el 30% de la venda total el 2024 per al conjunt de les seves marques: Zara i ZaraHome, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius i Oysho, a més de Lefties.
A Lefties Digital Store, el comprador trobarà emprovadors intel·ligents, que gestionen automàticament els accessos i la devolució de peces de roba mitjançant cintes autònomes evitant les molèsties d’espera i de fer cua per entrar; i un servei de personalització perquè pugui crear les seves peces úniques (brodats, pegats, inscripcions).
La distribució de l’espai interior està dissenyada perquè el comprador trobi amb facilitat els productes, mitjançant zones temàtiques fixes, amb les corresponents col·leccions de moda i complements.
La nova botiga de Lefties també té altres serveis: cafeteria, font d’aigua per a mascotes i màquines d’Arcade per als amants dels videojocs.
L’estrena d’aquest local de 1.900 metres quadrats distribuïts en una planta única, amb una plantilla de 80 persones, es completarà demà amb la celebració del #leftiesweekendfestival, amb les actuacions del duet de tiktokers Twin Melody, el Pol Granch, el Marc Seguí, la Paula Cendejas i l’estrella nord-americana de la música urbana, Mariah Angeliq, entre d’altres artistes.
El grup Inditex va tancar el primer trimestre de l’exercici fiscal actual (entre l’1 de febrer i el 30 d’abril) amb unes vendes de 6.742 milions d’euros, un 36% més que el mateix període de l’any anterior i un 13,8% per sobre del primer trimestre del 2019. Va registrar un benefici net de 760 milions, amb un increment del 80% respecte a un any abans.
Des del barri de la Sagrada Família, aquesta barcelonina ha anat fent puntes de ganxet…
El 22@ celebra els seus primers 25 anys, amb un model que ha aconseguit atreure…
Assistir a aquest esdeveniment és una experiència més propera i ciutadana del que a molts…
La ciutat espera novetats sobre l'aterratge de companyies estrangeres rellevants en els pròxims mesos, sobretot…
L'AMB subcontracta un ramat com a estratègia passiva per preparar el bosc per als mesos…
L'acord preveu que les dues institucions sumin esforços per impulsar projectes innovadors