Iréne és Isolda. Una caracterització superba, en què Iréne Theorin demostra una empatia i un coneixement de l’obra excepcionals. El públic del Gran Teatre del Liceu ho reconeix amb fervor poc usual. En privat, la cantant sueca, extremament professional i propera, ens parla sense reserves de la seva participació en la meravellosa posada en escena d’Àlex Ollé (La Fura dels Baus). Producció que ha recollit un èxit sensacional el passat mes de desembre, amb una estètica absolutament impactant: la massa esfèrica que s’aproxima als personatges, des de dalt, en el primer acte, acaba sent l’habitacle, el món, en què es desenvolupen els amors de Tristany i Isolda, sota l’efecte impenitent del filtre. En un tercer moviment, des de l’òcul d’aquest panteó invertit -el satèl·lit lunar, després de la rotació- es projecta una llum final, eterna, sobre els amants. Iréne triomfa com a Isolda. Apassionada també en el seu vessant humà, la soprano no dubta a compartir la seva història d’amor amb Barcelona.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…