El periodista serà el màxim responsable de l'àrea de comunicació de la Fundació Bancària La Caixa, on fins ara dirigia la comunicació de CriteriaCaixa
El patronat de la Fundació Bancària La Caixa, presidit per Isidre Fainé, ha aprovat el nomenament de Juan María Hernández Puértolas com a director de comunicació de tot el grup, un càrrec de nova creació dins de l’estructura directiva. Fins ara, Hernández Puértolas era el director de comunicació de CriteriaCaixa, el hòlding que gestiona el patrimoni de la fundació i de qui depenen les accions que el grup té a CaixaBank i en empreses com Naturgy, Suez, Saba, Telefónica i Cellnex.
A partir d’ara, la Direcció Corporativa de Comunicació passarà a dependre de Juan María Hernández Puértolas, que serà membre dels comitès de direcció de la Fundació Bancària La Caixa i de CriteriaCaixa.
Abans d’incorporar-se a Criteria el 2018, el veterà periodista havia estat el director corporatiu de comunicació d’Abertis. Amb anterioritat, va desenvolupar la seva carrera en l’àmbit de la informació econòmica i empresarial, tot i que també se’l considera un expert en política interna nord-americana.
La Caixa és considerada com la fundació més gran de l’Europa continental, amb un pressupost de més de 500 milions d’euros a l’any destinat a finançar activitats d’Obra Social. Aquesta xifra es nodreix dels dividends generats per la seva condició de major accionista de CaixaBank, a més del rendiment del patrimoni invertit en altres grans empreses com Naturgy, Telefónica i Cellnex. En paral·lel a les seves grans inversions estratègiques, després de la venda d’Abertis, el hòlding Criteria va iniciar una nova etapa centrada a diversificar la seva cartera amb múltiples inversions de caràcter més petit en companyies cotitzades de diferents sectors per assegurar-se un flux recurrent de dividends per finançar les seves activitats socials.
El centre de 'XR Sports' ofereix nou experiències d'esport ampliat a través de tecnologies digitals…
Ja sigui per regalar o per maridar amb les millors viandes, l'elecció del vi perfecte…
El CEO de Kave Home explica l’estratègia per crear una empresa líder d’impacte global amb…
Barcelona es proposa reorientar el seu model turístic. L'objectiu és captar un turisme de més…
'The New Barcelona Post' us proposa una selecció de títols per a tots els gustos,…
Més de 800 metres del Moco Museum s'han vist ocupats per la monumental escultura Support de…