Kärcher situa a Catalunya la seva central per al sud d’Europa

La companyia inverteix tres milions d'euros en una nova seu corporativa a Granollers amb capacitat per a 200 empleats

L’empresa familiar alemanya Kärcher, un dels líders mundials en equips de neteja professional, domèstica i per al jardí, aposta per l’àrea de Barcelona. La companyia ha inaugurat aquest dimarts una nova seu corporativa de 1.400 metres quadrats a Granollers on ha situat la seva central per als països del sud d’Europa, des d’on gestionarà els equips de Portugal, Itàlia, Grècia, Malta, Xipre, Turquia i Israel.

La seu ha suposat una inversió de tres milions d’euros i operarà també com “un hub de la tecnologia de la neteja”. Està situada al polígon industrial Font del Ràdium, on l’empresa ja disposa de dues naus, i disposa d’una zona d’oficines, una àrea de servei i un magatzem. La central té capacitat per a uns 200 empleats i, actualment, hi treballen un total de 13 treballadors. La previsió és incorporar-ne cinc més aquest any.

Segons fonts de la multinacional, aquesta inversió impulsa el paper estratègic del centre de Granollers, també seu central per a Espanya. També ha de servir per preparar a la filial per assumir el creixement esperat pel grup en els pròxims anys, amb l’objectiu d’arribar als 100 milions de facturació en un horitzó d’entre cinc i deu anys.

Kärcher Espanya s’ha convertit en una de les deu millors filials de la companyia, de les 80 que té repartides per tot el món. Ho ha fet després d’aconseguir els ingressos més alts de la seva història l’any 2022, amb 65 milions d’euros, un creixement acumulat del 20% en els últims cinc anys. Un any de rècord també a nivell global, amb una facturació de 3.161 milions d’euros.

La filial compta amb una plantilla de 176 treballadors al país, on va començar a operar fa més de 30 anys. A més de la seu central de Granollers, on concentra 90 treballadors, l’empresa disposa de set delegacions, anomenats Kärcher centers, a Madrid, Vitòria, La Corunya, Palma, Sevilla, Màlaga i València.

Compartir
Publicado por
Cristina Martín Valbuena

Artículos recientes

  • El Bar del Post

Alba Pujals: El plaer de la cocció a foc lent

“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…

23 de novembre de 2024
  • Professionals

Munich: volar alt tocant de peus a terra

Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…

23 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

L’antiga planta de Nissan a la Zona Franca torna a l’activitat amb la producció dels primers cotxes Ebro

La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…

23 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Cupra negocia la seva entrada als Estats Units per a 2030 amb el grup Penske

La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…

22 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Els ferris de la terminal Grimaldi podran connectar-se a l’electricitat al gener

El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…

22 de novembre de 2024
  • Opinió

Història d’un concert accidentat

Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…

22 de novembre de 2024