Barcelona continua sumant actors en el seu ecosistema d’innovació financera. La fintech britànica Dojo ha obert una oficina a la ciutat per reforçar la seva presència en el mercat espanyol, després que aterrés a Madrid al maig. L’obertura és la sisena de l’empresa a nivell europeu, on opera també al Regne Unit i Irlanda.
La nova oficina a la ciutat, situada al Poblenou, s’emmarca en l’estratègia de creixement de l’empresa, la matriu de la qual va facturar 278 milions d’euros al Regne Unit el 2023 amb les seves eines i tecnologies de pagaments, en un context en el qual la ciuta està atraien fintechs d’escala internacional i que ha incorporat el hub financer situat a la Borsa.
Amb la seva obertura a la ciutat, l’empresa preveu accelerar la seva activitat a Europa, així com reforçar la qualitat del seu servei d’atenció al client i atreure a professionals a la companyia. L’oficina de Barcelona arriba després que el grup hagi posat en marxa seus a Londres, Bristol, Hull i Dublín, a més de Madrid.
Des que va desembarcar en el mercat espanyol, la fintech ha llançat diverses solucions que faciliten la digitalització del canal horeca, com una tecnologia de gestió de reserves, espais i comensals per optimitzar l’aforament dels locals. En global, l’empresa proveeix de les seves solucions a més de 150.000 empreses a Europa.
Dojo ha triat Barcelona per potenciar la seva activitat perquè la ciutat “és un lloc perfecte per avançar en els objectius de creixement fixats per aquest any”, segons Javier Jover, director general de l’empresa a Espanya. A més, segons Jover, “el caràcter multicultural de la ciutat ens permet incorporar i atreure el millor talent”.