La Kings League de Piqué capta 60 milions per expandir-se a Europa i Amèrica

La ronda de finançament ha estat liderada per la firma de capital de risc Left Lane Capital i el hólding empresarial Fillip

Després de l’èxit des del seu llançament, la Kings League impulsada per Gerard Piqué ambiciona portar el seu model a nous camps de joc. Amb la mirada posada en la seva expansió, ha tancat una ronda d’inversió de 60 milions d’euros, en una operació que ha estat liderada per la firma global de capital de risc Left Lane Capital i pel hólding empresarial Fillip, especialitzat en esport i en entreteniment. 

La competició, que fins ara comptava amb el fons Cassius com a únic inversor, es proposa arribar a nous mercats amb l’obertura de lligues nacionals a Europa, Amèrica del Nord i Brasil durant 2024 i 2025, i amb l’expansió a Àsia el 2026. Després del seu primer any a Espanya i la seva primera temporada a Llatinoamèrica, la competició aspira a replicar a altres indrets el seu model, amb lligues tancades de clubs franquiciats de futbol set i presidits per streamers i creadors de contingut. 

La competició, impulsada per l’empresa de Piqué, Kosmos, compta amb més de 13 milions de seguidors en les seves plataformes digitals i amb més de 80 milions d’hores de contingut visualitzat. A través de la seva empresa, l’exfutbolista blaugrana va llançar la Kings League amb l’objectiu de “transformar l’esport i l’entreteniment a escala global”. Segons Piqué, aquesta ronda d’inversió valida l’impacte del seu projecte i permet elevar-lo al següent nivell: “Estem evolucionant el futur de l’esport i l’entreteniment cap a una nova dimensió en la qual milions de joves a tot el món volen participar”.

Amb un model que combina regles ludificades i la cultura dels streamers, la Kings League “està construint un ecosistema global únic d’entreteniment esportiu que retorna el joc als fans al mateix temps que empodera als creadors de contingut”, segons el CEO de Left Lane Capital, Harley Miller. En aquest sentit, “la competició ha transformat la manera en què es produeixen, distribueixen i consumeixen els esports a nivell mundial, col·locant els fans i l’entreteniment en el centre de l’acció”, en opinió dels co-CEO de Fillip, Alberto Fasja i Héctor Sepúlveda. 

La ronda d’inversió s’ha fet pública a pocs dies que comenci la primera Kings World Cup, que se celebrarà a Mèxic. Durant dues setmanes, 32 equips de tot el món competiran per guanyar el trofeu. En una competició presidida pel també exblaugrana Zlatan Ibrahimović, l’esdeveniment comptarà amb jugadors i amb creadors de contingut en una cita que vol generar una atmosfera de vila olímpica.

Esdeveniment de la Kings League al WiZink Center de Madrid.
Compartir
Publicado por
Redacción TheNBP

Artículos recientes

  • Creativitat

El Museu Picasso viatja a París a ritme de cancan

L'exposició 'De Montmartre a Montparnasse. Artistes catalans a París, 1889-1914' vol posar cara a tots…

21 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

La multinacional Protime obre un ‘hub’ digital a Barcelona per a 250 empleats

La filial de SD Worx de registre i gestió d'horaris obrirà aquest ‘hub’ després d'haver…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Barcelona porta el Nadal als seus barris amb centenars de propostes

Un espectacle de dansa urbana i tecnologia de nou a Passeig de Gràcia marcarà l'inici…

20 de novembre de 2024
  • Gaudeix de Barcelona

Casa Seat celebra un Nadal dolç amb Jordi Roca

L'univers del reboster es barrejarà amb l'essència nadalenca del 28 de novembre al 5 de…

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

Passeig de Gràcia es manté com el carrer comercial més car d’Espanya

El carrer Serrano i la Gran Via de Madrid ocupen la segona i tercera posició

20 de novembre de 2024
  • Good News Barcelona

El Sincrotró Alba comptarà amb una residència per a treballadors

La infraestructura científica es reforça de cara a la seva ampliació com també ho fa…

20 de novembre de 2024