Les emprenedores i amigues Jen Rubio i Stephanie Korey es van proposar crear un producte que no creien que existís, la maleta perfecta. Van entrevistar més de 800 persones i el resultat són tres elegants maletes (avui ja compten amb més models i mides), boniques estèticament però resistents, amb quatre rodes giratòries, carregador USB, cadenat aprovat per TSA, cremalleres fàcils i fins i tot una bossa interior per guardar la roba bruta
És clar que vivirdemais és nòmada i que un dels seus majors plaers és preparar la maleta abans d’iniciar el viatge. Away, aquest estiu, ha aconseguit ser la maleta més chic dels aeroports de Mallorca, Eivissa o Lisboa. S’ha passejat per Hvar, Paros, Comporta, Capri i els Hamptons. Away va començar com una petita start up i va aconseguir l’inesperat: vendre més de 50.000 unitats en el seu primer any. Les emprenedores i amigues Jen Rubio i Stephanie Korey es van proposar crear un producte que no creien que existís, la maleta perfecta. Així va néixer Away, una marca d’estil de vida que dissenya objectes pensats perquè viatjar sigui una experiència des del mateix moment que “fem la maleta”.
Tampoc ho van fer a cegues, Rubio i Korey van entrevistar més de 800 persones sobre el que busquen en l’equipatge, i des d’aquí van començar el seu procés de crear “la maleta perfecta”. El resultat? Tres elegants maletes (avui ja compten amb més models i mides), boniques estèticament però resistents, amb quatre rodes giratòries, carregador USB, cadenat aprovat per TSA, cremalleres fàcils i fins a una bossa interior per guardar la roba bruta. No aspiren a ser maletes intel·ligents, prefereixen ser considerades maletes “detallistes”, que ens facin sentir l’orgull d’exhibir-les a l’aeroport. I sembla que ha funcionat perquè les bloggers nord-americanes ja no poden viatjar sense ella i els instagrammers es barallen per treure la millor foto de la seva Away durant les vacances.
La seva principal forma de venda és en línia, però conscients que al seu públic també li agrada conèixer-les, han obert botigues a NY, Los Angeles, San Francisco i des de fa uns dies Away ha aterrat a Londres.
Away publica el seu propi magazine, Here. Són històries de viatges personals, enfocades a les persones que són l’autèntic pols d’un lloc, defineixen la cultura i creen connexions que val la pena compartir. El seu interès va des de l’art, la música, diaris de viatge, assajos fotogràfics, entrevistes o la guia d’una ciutat. Here és una finestra a una forma diferent de veure el món.
“La música és una qüestió de paciència, de i sumar dia a dia. Un procés…
Munich és avui una marca reconeguda de calçat esportiu i una mica més i tot:…
La històrica marca local reneix de la mà del fabricant xinès Chery, qui ha posposat…
La marca preveu vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics, i produir un…
El port rep el primer sistema OPS per endollar els vaixells a la xarxa elèctrica…
Sovint les catàstrofes que poden arruïnar una vetllada musical són les que la converteixen en…